جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان در مجلس، به حذف برنامه ۹۰ از لیست برنامه های شبکه سه سیما انتقاد کرده و از مسئولین صدا و سیما خواست که تدبیری ویژه بیندیشند تا از سرمایه های ملی که مقبول و محبوب مردمند متعصبانه حراست و حفاظت شود.

به گزارش ” انارما ” ، احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی بهحذف برنامه ۹۰از لیست برنامه های شبکه سه سیما انتقاد کرد.

متن این یادداشت بدین شرح است :

به نام خدا
خبر حذف برنامه پرمخاطب و محبوب نود با اجرای مسلط و استادانه عادل فردوسی پور که منتخب بی بدیل مخاطبین در چندین جشنواره جام جم در سالهای گذشته و امسال بوده، از لیست برنامه های شبکه سه سیما که نقل محفل مردم است با احساس مسئولیتی که دارم و با توجه به آموزه های اسلام ناب( کُلکُم راع و َکُلکُم مسئوول ) مرا برآن داشت تا نکاتی چند در این خصوص به مسئولین محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران متذکر گردم.

مجری توانمند این برنامه یکی از استعدادهای درخشان برآمده از حوزه انتخابیه اینجانب “رفسنجان” می‌باشد و حُسن اجرا و تحلیل با شهامت وقایع فوتبالی و محبوبیت وی در بین اقشار مردم بر کسی پوشیده نیست که آراء مردم در انتخاب وی در جشنواره های متعدد موید این مطلب است و این نکته قابل توجه است که با توجه به تهاجم رسانه های معاند و مخالف نظام و منافع ملی در دهه اخیر و سهل الوصول بودن تهیه و پخش زیرکانه و مردم فریب برنامه ها از سوی این رسانه ها معاند با وجود ابزارهای نوین ارتباط جمعی، می توان با بصیرت، خودباوری و با استفاده از داشته ها و ظرفیت های داخلی و با استفاده از نخبگان خود در این عرصه بر آن برنامه های  فائق آمد یا حداقل از شدت آن کاست. 

با توجه به رابطه متقابل رسانه و مردم، بی تردید مردم سرمایه های اصلی هر رسانه ای هستند و حال که برنامه ۹۰ و مجری کاربلد این برنامه در بین مردم جایگاه ویژه ای دارد شایسته نیست اجازه دهیم اختلاف سلیقه ها و احیانا عقیده ها، مانع از توجه به رای و نظر مردم نسبت به ادامه فعالیت یک برنامه محبوب و مردمی گردد.

قطعا تصمیم بر حذف عادل فردوسی پور می تواند بخش مهمی از بینندگان سیما، بویژه برنامه پر مخاطب نود را به سمت و سوی برنامه های ماهواره ای که با هدف براندازی نظام کانالیزه و دقیقا برنامه ریزی شده اند سوق دهد و این موضوع صدمات و لطماتی به دنبال دارد که با استفاده از کارشناسان زُبده و مجرب می توان این موضوع را واکاوی نمود و موشکافانه به آن پرداخت.

با توجه به موارد فوق و همچنین تلاش برای حفظ بینندگان سیما، می طلبد مسئولین محترم صدا و سیما تدبیری ویژه بیندیشند تا از سرمایه های ملی که همانا مردم و مقبولین و محبوبین مردمند متعصبانه حراست و حفاظت نمایند.
و در آخر توفیق روزافزون حضرتعالی را در عرصه رسانه از خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی