جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرماندار انار در نشست خبری اعلام کرد در تعطیلات نوروز امسال ۸۶۴ هزار مسافر وارد این شهرستان شدند که از این تعداد بیش از ۳۸ هزار نفر حداقل یک شب و بیش از ۱۱۲ هزار نفر نیز چند ساعت در انار اقامت داشته‌اند.

به گزارش ” انارما ” ؛ علی زهرودی فرماندار انار در نشست خبری ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان مناطق مختلف کشور ، از مساعدت و همدردی مردم شهرستان انار با سیل زدگان تقدیر و تشکر نمود.

وی با اعلام آغاز پذیرش مسافرین نوروزی از تاریخ ۲۸ اسفند افزود تعداد ۲۰ مدرسه و ۱۵۴ کلاس در سطح شهرستان به کار اسکان مسافرین مشغول بودند که در مجموع ۱۲۷۹۰ نفر تا ۱۴ فروردین در مدارس اسکان یافتند.

فرماندار انار در ادامه خاطر نشان کرد امسال شاهد ورود ۸۶۴ هزار نفر مسافر از سمت استان یزد به شهرستان و خروج ۷۱۲ هزار نفر مسافر به سمت یزد بوده ایم که از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۶۳ نفر اقامت حداقل یک شب و ۱۱۲هزار و ۷۰۰ نفر اقامت موقت داشته اند.

وی همچنین با عنوان اینکه شاهد اقامت ۱۰۰۰ نفر بمدت حداقل یک شب و اقامت موقت ۲۵۰۰ نفر در خانه های بوم گردی شهرستان بوده ایم افزود موقعیت شهرستان زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در این زمینه را فراهم نموده که دولت نیز از این امر حمایت خواهد کرد.

زهرودی همچنین با اعلام افزایش ۳۵ درصدی مسافرت ها به استان کرمان و شهرستان نسبت به سالهای گذشته، ضمن تشکر از عوامل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان افزود، با همت مسئولین و اعضای ستاد تسهیلات سفر ، خوشبختانه شاهد کوچکترین خسارت و کمترین نارضایتی از سمت مسافرین نوروزی نبوده ایم.

فرماندار در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص وجود قلعه تاریخی انار جهت جذب مسافر و گردشگر و بازسازی این اثر گفت : مجموعه شهرستان آمادگی کامل دارد که در صورت تمایل سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری و بازسازی این اثر تاریخی ، نهایت همکاری را با فرمانداری انار بعمل آورد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی