پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی انار از انهدام باند سارقان احشام در عملیات ماموران این انتظامی شهرستان خبر داد

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت در پی شکایت تعدادی از دامداران شهرستان در خصوص سرقت احشامشان، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود :ماموران انتظامی شهرستان، در عملیات منسجم و تلاش شبانه روزی موفق شدند ۴ نفر سارق که یک نفر آنها افاغنه غیرمجاز بود را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به انهدام باند ۴ نفره سرقت احشام اظهار داشت متهمان تاکنون به ۲۸ راس از احشام طی ۴ فقره سرقت اعتراف کردند که ارزش احشام کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال است و تحقیقات پلیس در خصوص سایر سرقتها همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی انار بابیان اینکه علت اصلی سرقتها،غفلت مالباختگان بوده است تصریح کرد: با بررسی سرقتهای یه وقوع پیوسته، مالباختگان حتی کوچکترین تدابیر امنیتی را به کار نبرده و دامها را بدون نگهبان رها کردند توصیه می شود محل نگهداری احشام را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از افراد ناشناس به عنوان نگهبان احشام استفاده نکنید.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی