سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی انار گفت : افرادی که بر هر دلیل قادر به روزه گرفتن نمی باشند از هرگونه تظاهر به روزه خواری شامل خوردن،آشامیدن و یا سیگار کشیدن در واحدهای صنفی ،اماکن عمومی ،معابر عمومی،خودروها و…پرهیز نمایند تاضمن رعایت احکام شرعی به سایر افراد روزه دار احترام گذاشته شود.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ “رضا خلیلی نژاد”فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان داشت: لازم است همه برای بهره مندی از فیوضات این ماه عزیز که ماه خودسازی و تزکیه نفس است بهترین استفاده را ببریم .

وی ضمن تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اظهار داشت:افرادی که بر هر دلیل قادر به روزه گرفتن نمی باشند از هرگونه تظاهر به روزه خواری شامل خوردن،آشامیدن و یا سیگار کشیدن در واحدهای صنفی ،اماکن عمومی ،معابر عمومی،خودروها و…پرهیز نمایند تاضمن رعایت احکام شرعی به سایر افراد روزه دار احترام گذاشته شود.

خلیلی نژاددر ادامه افزود:به منظور ارائه خدمات و رفاه حال مسافرین و افرادی که داری عذر شرعی هستند ؛متصدیان مراکز بین راهی ،کسبه ها ،رستوران ها می توانند پس از اخذ مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی و رعایت شئونات اسلامی و استتار مناسب فعالیت کنند و رانندگان اعم از وسایل نقلیه عمومی و خصوصی موظف به رعایت ضوابط شرعی بوده و از هرگونه تظاهر به روزه خواری یا ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی انار در پایان با اشاره به همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان یادآور شد:ماه مبارک رمضان وقتی است برای رهاشدن از وابستگی های دنیوی و توجه به اعمال دینی و معنویات جهت تسلط بیشر بر رفتار و کردار تا در نهایت منجر به نزدیکی بیشتر به خداوند متعال و صمیمیت بیشتر میان افراد جامعه می گردد.

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

م - ا دوشنبه 6 می 2019 - 6:10 ب.ظ

از نیروی محترم انتظامی تقاضا داریم سرقت ها و دزدی گوسفندان را پیگیری نماید و گشت های شبانه را بیشتر کند تا فصل پسته هم وقتی باقی نمانده ، انشاٍالله مردم برداشت خوبی داشته باشند ، با تشکر

م - ا سه‌شنبه 28 می 2019 - 9:51 ب.ظ

با سلام خدمت همشهریان گرامی ، علی رغم تذکری که فرماندهی محترم در باب روزه خواری داده اند باز هم در سطح شهر افرادی دیده میشوند که مثل یک حیوان چیز میخورند و یا سیگار میکشند و انگار نه انگار که ماه رمضان است ، آخه مرد یا زن حسابی تو روزه نمیگیری خود دانی و خدای خودت ، چرا تظاهر به روزه خواری میکنی ؟ مگر به تو مدال افتخار میدهند که روزه خواری میکنی ، ای کاش در کشور ایران هم مانند بعضی از کشورهای اسلامی این افراد را شلاق میزدند تا بفهمند که فعل حرام نباید انجام شود علی الخصوص در ملآ عام ،،،

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی