پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مردم انار معتقدند در یکی از جایگاه های سوخت کم‌فروشی می‌کنند اما سند چندانی برای اثبات ادعای خود و احقاق حقوقشان ندارند

به گزارش ” انارما ” ؛ گزارش ها حاکی از آن است که یکی از جایگاه های عرضه سوخت در انار اتفاقاتی به جز سوخت رسانی صورت می گیرد. اتفاقتی که گریبان مشتریان را گرفته و موجبات نارضایتی آن ها را فراهم آورده است. البته شایعه هوا با بنزین همواره سر زبان ها بود و بسیاری از مصرف کنندگان همچنان بر این باورند بنزینی که از جایگاه سوخت در انار دریافت می‌کنند زودتر از زمان انتظار تمام می‌شود.

این روزها بحث کم فروشی در یکی از پمپ بنزین‌های انار ، تبدیل به یک معضل اساسی شده است. در هر محفلی که مساله بنزین مطرح می‌شود،به دنبال آن معضل کم فروشی یا هوا فروشی  نیز به میان می‌آید.

تعدادی از شهروندان در تماس با انارما در خصوص کم فروشی سوخت یکی از جایگاه های بنزین در انار انتقاداتی را مطرح کرده‌اند یکی از شهروندان گفت وارد پمپ بنزین می‌شوم، متصدی جایگاه اشاره می‌کند که پیاده نشو خانم! خودم باک را پر می کنم.  با دقت به نشانگر بنزین نگاه می کنم و در کمال ناباوری نشانگر بنزین ماشین، چیزی کمتر از میزانی را که درخواست کرده‌ام، نشان می‌دهد. کارمند را صدا می زنم و می‌پرسم: مطمئنی که باک را پر کردی؟ با غیظ نگاهم می‌کند و بدون مقدمه فریاد می‌زند: منظورت چیه خانم؟ معلومه که پر کردم، مشکلی داری برو پیش مدیریت، من پاسخگو نیستم!…

این مشکلات درحالی از سوی مشتریان سوخت گزارش می شود که مسئولان همچنان بر نظارت بر جایگاه ها و کیفیت سوخت تاکید دارند. البته به نظر می رسد وجود چنین تخلفاتی را غیرممکن نمی دانند و از مردم خواسته اند تخلفات را با تماس با سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی