پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در ایام ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت بهداشتی خواهند داشت

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر کامران شفائی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز گفت: دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در ایام ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت بهداشتی  خواهند داشت.

وی افزود: اکیپ های ثابت در کشتارگاه و شبکه دامپزشکی مستقر بوده و اکیپ های سیار در سطح شهرستان مستقر خواهند شد. این نظارت ها در راستای ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذائی شهروندان است و با توجه به افزایش مصرف مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی امری لازم و ضروری است.

دکتر شفائی در پایان بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب دو شیفت کاری صبح و عصر ادامه خواهد داشت. ضمنا همشهریان محترم می توانند در صورت برخورد با هر گونه مورد غیربهداشتی یا مشکوک سریعا موارد را به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش نموده و یا با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی