شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

عامل آتش‌سوزی عمدی داروخانه آریا انار به سه سال حبس تعزیری و پرداخت خسارت محکوم شد

به گزارش ” انارما ” ؛ یک جون ۳۰ ساله اناری بامداد روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ، داروخانه آریا را در خیابان امام انار به آتش کشید و ساعتی پس از این حادثه، ماموران آگاهی انار او را نیمه شب در منزلش بازداشت کردند.

علی علیزاده موسس و مسئول داروخانه آریا انار در اطلاعیه ای اعلام کرد: دادگاه ضمن تایید صحت آتش‌سوزی با استناد قانون مجازات اسلامی روز گذشته ۳۰ اردیبهشت ماه متهم را به ۳ سال حبس تعزیری و پرداخت خسارت ۹۰۹ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان محکوم نموده است.

وی همچنین گفت : رای صادره حضوری و ظرف ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر کرمان خواهد بود .

فرمانده انتظامی انار پیش از این گفته بود این شخص در بازجویی اولیه منکر هر گونه بزه ارتکابی بود ولی با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، وقتی با ادله و مستندات کافی مواجه شد لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را ازآتش سوزی قصد انتقام جویی به دلیل اختلاف لفظی که با مالک داروخانه از قبل داشته بیان و معترف گردید با تهیه گازوئیل، از نقطه کوری که فاقد دوربین مداربسته بوده به داروخانه وارد و اقدام به آتش زدن عمدی محل نموده و سپس متواری شده بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی