پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

با کشف بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در سال ۹۷ در انار می طلبد مسئولین شهرستان در خصوص استقرار ایست بازرسی اقداماتی را انجام دهند.

به گزارش ” انارما ” ؛ فرماندار انار در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به موقعیت شهرستان انار و عبور روزانه حجم زیادی از خودرو ، حساسیت در امر مبارزه با قاچاق کالا را خواستار شد.

فرمانده انتظامی نیز در این جلسه با عنوان کشف بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی کشفیات کالا در سال ۹۷ ، عدم وجود ایست بازرسی ، انبار سازمان اموال تملیکی ، قاضی تعزیرات ، نماینده گمرک را از مهمترین مشکلات در زمینه مبارزه با قاچاق عنوان کرد.

لازم بذکر است در سفر خلیل همایی‌راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان به انار مقرر شد ایست بازرسی در انار  از سمت یزد به سمت کرمان برای کاهش قاچاق کالا و همچنین افزایش ضریب امنیتی مستقر گردد اما پس از گذشت ۲ سال از این اتفاق هنوز خبری از اسقرار ایست بازرسی در انار نیست.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی