جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

هر از گاهی گشتهای سیار تعزیرات رفسنجان به شهرستان انار آمده و به موضوعات اقتصادی رسیدگی می کند ولی برای یک شهرستان کافی نیست که همچنان به چشم گذشته دیده شود

به گزارش ” انارما ” ؛ تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع اختصاصی رسیدگی به تخلفات اقتصادی است و با توجه به اهمیت وجود تعزیرات برای جلوگیری از تخلفات در حوزه اقتصادی، شهرستان انار پس از گذشت ۱۰ سال از تبدیل آن از بخش به شهرستان تا کنون اداره تعزیرات ندارد.

با توجه به وظایف مهم این اداره از جمله رسیدگی به کلیه تخلفات اقتصادی بخشهای دولتی و غیر دولتی، رسیدگی به تخلفات موضوع قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، وجود این اداره در هر شهرستانی جهت جلوگیری از تخلفات اقتصادی لازم است.

چرا باید برای رسیدگی به تخلفات اقتصادی در این شهرستان به تعزیرات رفسنجان مراجعه شود؟

چند روز پیش فرماندار رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  پیگیری می‌کنیم قاضی تعزیرات در شهرستان رفسنجان مستقر شود تا پرونده‌های گران فروشی بروز در شهرستان پیگیری شود.

هر از گاهی گشتهای سیار تعزیرات رفسنجان به این شهرستان آمده و به موضوعات اقتصادی رسیدگی می کند ولی برای یک شهرستان کافی نیست که همچنان به چشم گذشته دیده شود.

انتظار می رود مسئولین شهرستان انار با اهمیت بیشتری به نیازهای این شهرستان بپردازند تا انار نیز همانند دیگر شهرستانها بتواند از امکانات لازم جهت رفاه حال مردم آن بهره مند شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی