جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس روستاهای شهرستان انار به اردوی سیاحتی_زیارتی مشهد مقدس در سه بازه زمانی اعزام شدند

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از  روابط عمومی اموزش و پرورش شهرستان انار حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش انار در تکمیل این خبر گفت: با عنایات امام مهربانی ها حضرت امام رضا علیه السلام ومساعدتهای مالی خیر گرانقدر شهرستان انار رضا عبدلی ، وهمراهی و همکاری مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه ۵۰۰ نفر از دانش آموزان بی بضاعت روستاههای شهرستان انار(در سه نوبت اعزام) برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه افزود: اولین کاروان از این اردو امروز صبح با تعداد ۱۲۰ دانش آموز عازم مشهد مقدس شدند.

همچنین وی از اعزام ۴۰ نفر از همکاران واحدهای اموزشی مراکز غیردولتی واقع در روستا رد یک نوبت اعلام نمود.

مدیراموزش و پرورش شهرستان انار افزود: تعداد ۱۳۰ نفر از نیروهای ستادی این مدیریت به همراه خانواده در دو نوبت به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی گفت: هزینه مکان و خدمات اردوی سیاحتی- زیارتی مشهد مقدس دانش اموزان به مبلغ ۱میلیارد ریال برآورد شده که تمام هزینه ها توسط خیر نیک اندیش رضا عبدلی پرداخت گردیده است.

حسین ناجی اظهار داشت در بین ۵۰۰ نفر دانش آموز تعداد ۵۰ نفر از آنان مشهد اولی بودند که به همت خیر گرانقدر رضا عبدلی به این سفر معنوی اعزام می شوند.

وی بیان کرد: در طول اردو دانش آموزان علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) از برنامه‌های زیارتی و تفریحی بهره خواهند برد.

لازم به ذکر است اردوی سیاحتی –زیارتی در بازه زمانی ۲۵ خردادماه  لغایت۲۰ تیرماه  به مدت ۵ روز برای هرگروه اعزامی به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی