سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان انار صبح امروز با حضور معاون منابع انسانی دادگستری استان و مسئولان شهرستان برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی انار صبح امروز با حضور محمدباقر اسلامی،معاون منابع انسانی دادگستری استان کرمان و مبشری،معاون قضائی دادگستری استان و رئیس نظارت و ارزشیابی قضات استان کرمان ،امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در تالار شهر انار  برگزار شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات سیدمحمد حسینی،رئیس سابق دادگستری انار تقدیر بعمل آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت  آیت ا… رئیسی،رئیس قوه قضاییه،حسینی به سمت مستشار شعبه دادگاه تجدیدنظر کرمان منصوب شده است و طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی،ریاست قوه قضاییه،جواد طالبیان رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابر  به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان انار منصوب شد.

جواد طالبیان از سال ۱۳۷۹وارد دستگاه قضائی شده است و از سال ۹۲تاکنون نیز در سمت رئیس دادگاه عمومی به شهروندان شریف شهرستان رابر خدمت نموده است.

طالبیان دارای تحصیلات  دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق در گرایش  حقوق خصوصی  می باشد.

جواد طالبیان ،رئیس جدید دادگستری شهرستان انار در این مراسم به تشریح برنامه های کاری خود پرداخت و افزود: حفظ کرامت مراجعان به سیستم قضائی،کاهش موجودی پرونده ها ،کاهش اطلاله دادرسی،رسیدگی سریع همراه با دقت و تلاش در جهت تقویت کارآمدی دستگاه قضائی از اولویت های کاری در دوران مدیریت جدید در دادگستری انار خواهد بود.

 

دیدگاه کاربران

علی سه‌شنبه 25 ژوئن 2019 - 6:51 ق.ظ

راستی توی این شهرستان یکی نیست پیگیر راه امین شهر باشد واقعا زشت است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی