سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ وجود پایانه های مسافربری یکی از مولفه های اساسی توسعه در هر جامعه ای است و به همین دلیل در بسیاری از شهرهای پر تردد ،پایانه مسافربری را احداث می کنند. با این تفاسیر سالهاست که مردم انار وعده هایی مبنی بر ایجاد پایانه مسافربری جدید و در خور شان […]

به گزارش ” انارما ” ؛ وجود پایانه های مسافربری یکی از مولفه های اساسی توسعه در هر جامعه ای است و به همین دلیل در بسیاری از شهرهای پر تردد ،پایانه مسافربری را احداث می کنند.

با این تفاسیر سالهاست که مردم انار وعده هایی مبنی بر ایجاد پایانه مسافربری جدید و در خور شان این شهر را از مسئولان می شنوند اما در حالی که پاسخ آنها در خصوص آخرین وضعیت این پروژه جمله ای است با این مضمون که «دریغ از عمل به وعده های داده شده»، همچنان چشم انتظار احداث ترمینالی هستند که در شان شهری تاریخی و اولین شهرستان ورودی به کرمان باشد.

شهروندان آن چنانچه بخواهند به سایر شهرهای دیگر استان و یا کشور سفر کنند، سرگردان بوده و باید به شهرستان رفسنجان و یا کرمان و همچنین یزد مراجعه کرده و از آنجا بلیط تهیه کنند، امری که وقت گیر بوده و مستلزم تقبل هزینه های اضافی است، و اگر مسافری جهت تهیه بلیط به انار مراجعه کند، به ناچار باید در مسیر اصلی در انتظاری بعضاً بسیار طولانی به سر برده تا شاید اتوبوس و یا ماشین مسافربری و یا شخصی که جای اضافی داشته باشد، توقف کرده و وی را سوار کند.

یکی از شهروندان اناری که از کرمان به سمت انار درخواست بلیط اتوبوس کرده بود با اعلام نارضایتی گفت متصدی پایانه بدلیل تعریف نشدن شهرستان انار در سیستم پایانه مسافربری برای من بلیط کرمان به یزد صادر کرده و باعث شد تا هزینه ی اضافی این مسیر را پرداخت کنم.

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی