شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۱۳ سینمای فعال وجود دارد که در شهرستان های کرمان، انار، زرند و سیرجان دارای سالن سینمایی و در شهرستان های شهربابک، فهرج، ریگان و نرماشیر سینمای سیار وجود دارد.

به گزارش ” انارما ” ؛ وحید محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما افزود : در استان کرمان ۱۳ سینمای فعال وجود دارد که در شهرستان های کرمان، انار، زرند وسیرجان دارای سالن سینمایی و در شهرستان های شهربابک، فهرج، ریگان و نرماشیر سینمای سیار وجود دارد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این که در شهرستان های کوهبنان و انار نیز پخش نمایش فیلم انجام می شود؛ خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشور سطح تقاضا مردم و برخورداری از سینماها بالا رفته است و این را در آمار مراجعه مردم به سینماها مشاهده می کنیم .

محمدی بیان کرد: استان کرمان جزوء استان هایی است که بیشترین فیلم های پرفروش را در سینماها اکران می کند و استقبال خوبی از آن ها توسط مردم صورت می گیرد.

بلیت سینما سه شنبه ها نیم بهاست

محمدی ادامه داد: طبق قانون و مقررات قیمت بلیت سینماها در سه شنبه ها نیم بها می باشد و بایستی سینماها رعایت کنند اما اگر سه شنبه ها مصادف با روز تعطیل باشد دیگر قیمت بلیت ها نیم بها نیست؛این قانون و مقررات برای برخورداری بیشتر مردم از سینماهاست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 29 ژوئن 2019 - 3:14 ب.ظ

چرا سینما انار فیلم های ارزشی و تنوع در آن پخش نمی کنند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی