جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

نشست هماهنگی برگزاری مرحله استانی چهاردهمین جشنواره قرآن مدهامتان به میزبانی شهرستان انار برگزار و در خصوص مسائل مرتبط بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ” انارما ” ؛  نشست هماهنگی برگزاری مرحله استانی چهاردهمین جشنواره قرآن مدهامتان، روز گذشته (۹ تیر) با حضور مدیر و تعدادی از کارشناسان ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و فرماندار، شهردار و رییس اداره ارشاد شهرستان انار برگزار و در خصوص مسائل مرتبط بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست محمدابدالی تکلو با قدردانی از میزبانی شایسته شهرستان انار در دو سال گذشته افزود: آنچه بیش از اعتبارات و هزینه ها برای ما مهم است؛ همت شما مسئولین شهرستانی در برگزاری این رویداد است.

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ادامه داد: برگزاری این مسابقات به صورت ویژه و همراه با تشکیل کارگاه های آموزشی و محفل انس با قرآن منجر به حضور شخص رییس ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سال گذشته در اختتامیه این مسابقات در شهرستان انار شد.

 

وی با بیان اینکه باید فضایی در شهرستان انار ایجاد شود که مؤسسات قرآنی و مردم شهرستان حضور پررنگی در جریان برگزاری این مسابقات داشته باشند؛ افزود: سال گذشته رتبه سوم کشوری مسابقات مدهامتان متعلق به این شهرستان شد و این ظرفیت وجود دارد که تعداد برگزیدگان از انار بیشتر باشد.

ابدالی تکلو به رضایت شرکت کنندگان از برگزاری مسابقات قرآن کانون های مساجد در انار اشاره و ظرفیت خیرین قرآنی این شهرستان را مورد توجه قرار داد.

در این نشست پیشنهاد شد مرحله استانی این مسابقات آذرماه امسال به میزبانی انار برگزار شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی