شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سیب زمینی در انار بار کاهش قیمت داشته اما این کاهش قیمت در نرخ مغازه‌ها اعمال نشده و حدود ٩ هزارتومان در هرکیلوگرم عرضه می‌شود

به گزارش ” انارما “، در جریان گران شدن سریالی محصولات کشاورزی، مدتی است قرعه به نام سیب زمینی افتاده و طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار بوده‌ایم.

نکته قابل توجه در این میان آن است که میان قیمت‌های محصولات کشاورزی از مراکز عمده فروشی تا مراکز خرده فروشی همواره تفاوت‌های قابل توجهی وجود دارد. این درحالی است که به گفته مسئولان و دست اندرکاران، خرده فروشان موظف هستند حداکثر ٣۵ درصد سود به نرخ اولیه محصول اضافه کنند و آن را به فروش برسانند.

اما گزارش میدانی ” انارما ” ؛ نشان می‌دهد قیمت سیب زمینی در نقاط مختلف شهر متفاوت و در برخی از مراکز خرده فروشی حدود ٩ هزارتومان است. درحالی که اگر سقف قیمت این محصول را ۶ هزارتومان در میدان تره بار درنظر بگیریم با احتساب ٣۵ درصد سود، قیمت این محصول باید در مراکز خرده فروشی حدود ٨٠٠٠ تومان باشد.

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی