سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

همایش پیاده روی امام رضایی ها به مناسبت سالروز ولادت علی بن موسی الرضا (ع) مردم انار مسیر هفت کیلومتری شهدای گمنام امین شهر تا امام زاده محمدصالح(ع) با پای پیاده طی کردند

به گزارش ” انارما ” ؛ همایش پیاده روی امام رضایی ها به مناسبت سالروز ولادت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) مردم دوست دار ولایت مدار و آن امام مهربانی ها در قالب دست شادی مسیر هفت کیلومتری از محل بوستان شهدای گمنام امین شهر تا امام زاده محمدصالح(ع) با پای پیاده طی، طریق نموده و این مناسب همام و مبارک را گرامی داشتتند.

لازم به ذکر در طول مسیر ایستگاه های صلواتی با شربت و شیرینی از مردم ولایت مدار پذیرایی نمودند.

عکس: عباس غلامرضائی

 

انتهای پیام

دیدگاه کاربران

شهروند نمونه دوشنبه 15 جولای 2019 - 9:24 ق.ظ

سلام بسیاربسیارم عالی ولی ای کاش و صد حیف کاش مسولین و هیئت امنای امامزاده هم مراسم استقبالی از این عزیزان داشتند.مگر نه اینکه این عزیزان اوج گرما توی مسیر بودند و موقع اذان امامزاده.

اناری دوشنبه 15 جولای 2019 - 9:26 ق.ظ

من دیروز شاهد حضور این عزیزان و زواران واقعی امامرضا بودم.مسئولان کجا تشریف داشتید؟؟؟ایا ؟

افشین دوشنبه 15 جولای 2019 - 12:05 ب.ظ

با سلام ، این چه شهریست که مردم و مسئولین آن مفهوم جاده در دست احداث ، مسیر زیر سازی شده ، مسیر قیرپاشی شده و آماده اسفالت را درک نمی کنند و بی مهابا روی آن تردد می نمایند ، ایا بهتر نیست کمی تامل داشته باشیم تا عملیات جاده سازی به پایان برسه و بعد از آن از این مسیر سالیان متمادی بهترین بهره را ببریم ، ای کاش …….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی