سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی دختران روستا بمناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر عصر روز گذشته سه شنبه ۲۵ تیرماه با حضور فرماندار شهرستان انار و تنی چند از مسئولین شهرستان در مجموعه ورزشی دهستان گلشن انار برگزار گردید. لازم به ذکر است برگزاری مسابقات بازی های بومی و […]

به گزارش ” انارما ” ؛ اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی دختران روستا بمناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر عصر روز گذشته سه شنبه ۲۵ تیرماه با حضور فرماندار شهرستان انار و تنی چند از مسئولین شهرستان در مجموعه ورزشی دهستان گلشن انار برگزار گردید.

لازم به ذکر است برگزاری مسابقات بازی های بومی و محلی در چهار رشته، طناب کشی پنج نفره، هفت سنگ تیمی، سنگ چاری و چوب کشی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی بانوان روستایی طبخ آش و نان محلی و تجلیل از ده دختر برتر روستایی از اهم برنامه های این جشنواره بود.

لازم به ذکر است در بخش بازی های بومی و محلی ده تیم در بخش طناب کشی با ۶۰ورزشکار، ۱۰تیم در بخش هفت سنگ با ۵۰ورزشکار، ۱۰ ورزشکار در سنگ چاری و ۲۲ ورزشکار در بخش چوب کشی به رقابت پرداختند که در پایان از برترین های این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

اسامی نفرات و تیم های برتر جشنواره دختران روستا به شرح زیر است:

تیم هفت سنگ :
فاطمه صادقی
عصمت مهرابی
رویا رنجبر
مریم زارع

تیم طناب کشی :
مهدیه ذوالفقاری
مریم آزادی طلب
نصیبه ذوالفقاری
فاطمه رشیدی
اکرم مهرابی
فرخنده رشیدی

چوب کشی +۶۵
فاطمه رشیدی و زهرا دهستانی

چوب کشی -۶۵
الهه صادقی

سنگ چاری :
مهدیه نقیبی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

یادداشت های خصوصی