پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

نماینده مردم انار در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهر از سال ۹۳ آغاز شده و در حال حاضر ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ” انارما ” ؛ رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار گفت: برای تکمیل بیمارستان جدید ۳۲ تختخوابی انار ۲۴ میلیارد تومان اختصاص داده اند که در قرارداد اول به میزان ۱۴ و نیم میلیارد تومان مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص شد و قرار است در آینده نزدیک برای تکمیل فاز اول این بیمارستان شروع به کار کند.

فاطمه اناری دخت رئیس بیمارستان انار گفت : سال گذشته با پیگیری‌های نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روند تکمیل و جذب بودجه در دستور کار قرار گرفت که جای تقدیر دارد.

وی خاطر نشان کرد ؛ در حال حاضر ساختمان قبلی که متعلق به مرکز بهداشت انار است و با تغییر کاربری به بیمارستان، به مراجعین خدمات می‌دهد و مردم از کل شهرستان انار و از منطقه نوق رفسنجان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

اناری دخت گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی ولیعصر انار اگر احداث شود خدماتی در بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال و جراحی به مراجعین ارائه می‌دهد.

احمد انارکی محمدی در حاشیه بازدید استاندار کرمان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روند در حال احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی ولیعصر (عج) انار اظهار داشت: این بیمارستان در ۲ فاز در حال ساخت است که فاز اول آن شامل ساخت و ساز واحدهای عمرانی است و از دوم نیز خرید تجهیزات و امکانات است.

وی بیان کرد: در سال ۹۳ بودجه ۷۴ میلیارد ریالی برای احداث این بیمارستان اختصاص یافت که در سال گذشته ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۱۵ میلیارد ریال هم از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جذب و به کار گرفته شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی