سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

فرماندار انار گفت: برنامه های عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت محتوا محور و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی برنامه ریزی و برگزار شود.

به گزارش ” انارما ” ؛ فرماندار انار در جلسه ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت با تأکید بر تبیین واقعه غدیر گفت: باید مباحث مربوط به غدیرشناسی و جایگاه غدیر در اسلام به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

علی زهرودی فرماندار انار خواستار مردمی برگزار شدن برنامه های این دهه شد و با تأکید بر فضاسازی و آذین بندی شایسته شهر و روستا در دهه ولایت گفت: باید از همه ظرفیت های شهرستان برای بهتر برگزار شدن برنامه های دهه ولایت و امامت استفاده نمود.

حجه الاسلام منتظری  در خصوص اهمیت و جایگاه ولایت مطالبی بیان داشت و گفت: دهه امامت و ولایت باید محور وحدت مسلمانان باشد نه اینکه وسیله ای برای اختلاف بین مسلمانان و لذا باید تقویت وحدت و همبستگی مسلمانان در این دهه مد نظر قرار گیرد.

برگزاری همایش غدیر بهمراه مراسم خطبه خوانی و بازسازی واقعه غدیر ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، برپایی جشن توسط کانون های مساجد در روستاها و سطح شهرها ، برپایی نمایشگاهی از اماکن مذهبی ، مکه و مدینه در گالری هنر، دیدار با خانواده شهدا بویژه شهدای سادات و غدیر ، برپایی نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی ، شب شهر و جشن ویژه هنرمندان از مهمترین تصمیمات این جلسه بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی