سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

فرماندار انار گفت: برنامه های عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت محتوا محور و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی برنامه ریزی و برگزار شود.

به گزارش ” انارما ” ؛ فرماندار انار در جلسه ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت با تأکید بر تبیین واقعه غدیر گفت: باید مباحث مربوط به غدیرشناسی و جایگاه غدیر در اسلام به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

علی زهرودی فرماندار انار خواستار مردمی برگزار شدن برنامه های این دهه شد و با تأکید بر فضاسازی و آذین بندی شایسته شهر و روستا در دهه ولایت گفت: باید از همه ظرفیت های شهرستان برای بهتر برگزار شدن برنامه های دهه ولایت و امامت استفاده نمود.

حجه الاسلام منتظری  در خصوص اهمیت و جایگاه ولایت مطالبی بیان داشت و گفت: دهه امامت و ولایت باید محور وحدت مسلمانان باشد نه اینکه وسیله ای برای اختلاف بین مسلمانان و لذا باید تقویت وحدت و همبستگی مسلمانان در این دهه مد نظر قرار گیرد.

برگزاری همایش غدیر بهمراه مراسم خطبه خوانی و بازسازی واقعه غدیر ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، برپایی جشن توسط کانون های مساجد در روستاها و سطح شهرها ، برپایی نمایشگاهی از اماکن مذهبی ، مکه و مدینه در گالری هنر، دیدار با خانواده شهدا بویژه شهدای سادات و غدیر ، برپایی نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی ، شب شهر و جشن ویژه هنرمندان از مهمترین تصمیمات این جلسه بود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی