سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

فراخوان مسابقه مشاعره در انار از سوی کانون ادبی و انجمن شعر پیچک منتشر شد

به گزارش ” انارما ” ؛ مسابقه مشاعره  از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار و کانون ادبی و انجمن شعر پیچک برگزار می شود این مسابقه که اواخر مرداد امسال مراسم شب شعر بزرگی در انار برگزار خواهد شد که مسابقه مشاعره بخشی از این مراسم خواهد بود.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه مشاعره هستند، از ۳۰ تیر تا ۱۰ مرداد فرصت دارند که با ارسال “نام و نام خانوادگی، کدملی، سال تولد، محل سکونت و شماره تماس شان” به شماره ۰۹۳۹۱۴۲۰۸۱۰ (پیامک، واتس اپ) اعلام آمادگی کنند.

در ادامه این فراخوان آمده افرادی که ثبت نام کنند، بایستی ساعت ۶ عصر ۱۲ مرداد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار در (بلوار یادگار امام ، بلوار ۹ دی) مراجعه کنند تا توضیحات تکمیلی در خصوص مسابقه را دریافت کنند.

مراحل گروهیِ این مسابقه در اتاق کانون ادبی و انجمن شعر (واقع در اداره فرهنگ و ارشاد انار) انجام می شود و فینال در مراسم شب شعر ۲۹ مردادماه با حضور میهمانان و مردم برگزار خواهد شد.

این مسابقه مشاعره مراحل گوناگونی به جز مشاعره با حرف آخر بیت گفته شده را دارد. همچنین این مسابقه هیچگونه محدودیتی از لحاظ سنی و منطقه سکونت ندارد به شرط آنکه فرد شرکت کننده بتواند در تمام مراحل گروهی مسابقه و حتی مراسم شب شعر مرداد ماه شرکت نماید.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان انار با برگزاری ۲ مسابقه

مسابقات فوتسال جام رمضان ، گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان انار از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن آزادگان انار آغاز شد . ...

یادداشت های خصوصی