سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

دانش آموزان پایه چهارم، “نازنین فاطمه حسنی” و “فاطمه حسنی”  توانست در بین طرح های ارائه شده در جشنواره استانی برگزیده و به مرحله کشوری راه یابد.

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش انار، حسین ناجی مدیر آموزش و پروورش انار در تکمیل این خبر افزود:طرح ضرب آسای تلفنی دانش آموزان دبستان شهید قربانی لطف آباد توسط معلم راهنما سرکار خانم محمودی آموزگار پایه چهارم به مرحله کشوری جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان(جابربن حیان) راه یافت.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب طراحی و ساخت توسط دانش آموزان پایه چهارم، “نازنین فاطمه حسنی” و “فاطمه حسنی”  توانست در بین طرح های ارائه شده در جشنواره استانی برگزیده و به مرحله کشوری راه یابد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی “طرح جابربن حیان”ادامه داد: دانش‌آموزان باید از دوران کودکی به پژوهش بپردازند و طرح جابربن حیان زمینه‌ای در جهت ایجاد روحیه پژوهشگری در دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش انار افزود: تقویت خلاقیت، ایجاد روحیه پژوهشگری و رشد مهارت های درس ورزی دانش آموزان از اهداف اجرای این طرح برای دانش آموزان ابتدایی است.

حسین ناجی بیان اینکه این جشنواره موجب رقابت سالم بین دانش آموزان دوره ابتدایی است، این موفقیت را به دانش آموزان، خانواده و مربیان این دانش آموزان و مدیر مدرسصه سرکار خانم رکن الدینی تبریک گفت.

قابل ذکر است که جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان (جابر بن حیان) هرسال بین دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار می شود. در سال جاری در حدود ۱۵۰۰ طرح در مرحله مدرسه ای اجرا و بعد از داوری درجشنواره شهرستانی از بین ۱۷۰ طرح ارسالی به جشنواره شهرستان تعداد ۴ طرح جهت شرکت در جشنواره استانی انتخاب که در مرحله استانی طرح ضرب آسای تلفنی از شهرستان انار به همراه ۷ طرح از مناطق دیگر استان به مرحله کشوری راه یافت.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی