شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

‏مشاور رئیس جمهور نوشته است: جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می‌کنند نه در بیابان‌ها و روزنامه‌ها.

به گزارش ” انارما “، حسام الدین آشنا مشاور روحانی در توئیتی تلویحا به ضربه وزارت اطلاعات به سازمان جاسوسی سیا اشاره کرد و با کنایه به برخی منتقدان دولت گفت: آن‌که جاسوس واقعی می‌گیرد نیازی ندارد سریال تخیلی بسازد. ‏جاسوسان واقعی نه به دنبال مزه آدامس بلکه بدنبال تغییر محاسبات مسئولان، تقویت ایران‌هراسی و تضعیف اتحاد ملی هستند.

وی همچنین نوشته است: ‏جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می‌کنند نه در بیابان‌ها و روزنامه‌ها.

یادآور می شود مشاور رسانه ای آقای رئیس جمهور که ببیشتر به یک چهره امنیتی شناخته می شود در زمان پخش سریال مهم و پربیننده گاندو که براساس پرونده واقعی جاسوسی جیسون رضائیان ساخته شده بود، آرامش نداشت و به حملات علیه این سریال مشغول بود.

حال آقای آشنا ضمن خوشحالی از دستگیری ۱۷ جاسوس توسط وزارت اطلاعات سعی کرده است در بین دو دستگاه امنیتی کشور ایجاد تقابل کند و مباحث سطح پایین سیاسی و حاشیه پردازی را وارد این موضوع مهم کند و به نوعی از عوامل گاندو انتقام بگیرد. جالب تر آنکه آشنا از خود آمریکایی ها بیشتر عصبانی است چرا که آنها برای بازگشت جاسوس ارزشمندشان دست به هرکاری زدند اما آشنا و همکارانش چون در دولت طعمه پروژه جیسون شده بودند، این موضوع و پرونده های دیگری نظیر جاسوسان محیط زیست را به کلی منکر شده و با زیر سوال بردن دستگاه های امنیتی و قضایی، خودسرانه تبرئه جاسوسان حرفه ای را به روسای کشورهایشان هدیه می دهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی