جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه شهرستان شهرستان انار گفت: امروز یاس وناامیدی سم خطرناکی است که پیشرفت کشور را متوقف می کند.

به گزارش “انارما” ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان نخبه کشور اشاره کرد و گفت: به گفته ایشام امروز یاس و نا امیدی سم خطرناکی است که مسیر پیشرفت کشور را متوقف می‌سازد.

وی افزود: وظیفه جوانان این است که تفکر انقلابی، اسلامی و بصیرت خود را تقویت نموده و ارتباط قلبی با خداوند و توکل و استمداد از او را فراموش نکنند.

امام جمعه اناراظهارداشت:مشکلات و موانعی که دشمن در مسیر پیشرفت کشور ایجاد می‌کند موجب ناامیدی جوانان نشود.

حجت الاسلام منتظری  به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در اوج تحریم‌های دشمن جمهوری اسلامی ایران به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تولید و صادرات بنزین خودکفا شد.

او در ادامه به تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا اشاره کرد و گفت:درسی که از تحریم وزیر خارجه ایران باید گرفته شود این است که به وعده‌های غربی‌ها نباید دل بست.

حجت الاسلام منتظری در پایان از خیر شهرستان آقای مبینی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تشکر کرد و گفت: دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان انار که توسط خیر محترم و کمک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به بیمارستان انار اهدا شده است راه اندازی شد که کمک بزرگی به حوزه سلامت مردم کرد.

او به فضیلت روز عرفه اشاره نمود و گفت: در روز عرفه به قرائت زیارت امام حسین و دعای پرفیض عرفه تاکید فراوان شده است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به عید سعید قربان گفت: عید سعید قربان یکی از اعیاد مهم و بزرگ مسلمانان به شمار می‌رود قابل توجه همشهریان گرامی اینکه نماز عید سعید قربان در شهرستان انار ساعت ۷ صبح در محل مهدیه امامزاده محمدصالح برگزار می‌شود.

او همچنین بمناسبت شهادت امام باقر (ع) گفت: امام محمد باقر علیه السلام شخصیتی است که در دوران حیاتش زحمات زیادی را متحمل و خدمات بیشماری را انجام داد به ویژه در تربیت شاگردان و بیان دستورات دین که کثرت احادیث و روایات آن حضرت را گواه این موضوع می‌باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی