جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

به گزارش انارما ، جعفری رئیس اداره ارشاد انار ظهر امروز ۲۰ مردادماه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار ، ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: کارکردهای نقد، راهنمایی و رصد رسانه‌ها یاریگر مسئولان است. منتظری امام جمعه انار در این مراسم  از زحمات رسانه ها در خصوص مخابره کردن خطبه های نماز جمعه شهرستان قدردانی کردند […]

به گزارش انارما ، جعفری رئیس اداره ارشاد انار ظهر امروز ۲۰ مردادماه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار ، ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: کارکردهای نقد، راهنمایی و رصد رسانه‌ها یاریگر مسئولان است.

منتظری امام جمعه انار در این مراسم  از زحمات رسانه ها در خصوص مخابره کردن خطبه های نماز جمعه شهرستان قدردانی کردند و بر حرکت سازنده در جهت رفاه مردم و حل مشکلات با انعکاس به موقع و صادقانه اخبار شهرستان تاکید نمودند.

علی زهرودی فرماندار انار  در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار گفت:رسالت اصلی رسانه آگاهی‌بخشی به جامعه است شما عزیزان رسانه هستید. کار خبرنگاری بسیار با اهمیت است؛ نباید تصور شد که خبرنگاران کار کمی را انجام می‌دهند باید جایگاه آنها حفظ شود.

سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان نیر در این مراسم با تأکید بر اینکه نقش و رسالت رسانه گستره است، گفت: افزایش اعتماد عمومی سرمایه‌ای است که رسانه‌ها باید با توجه بیشتری بدان بپردازند.

وی در پایان با ذکر اینکه دقت، درکنار هم بودن رسانه ها،صداقت، توکل و اخلاص در راستای استفاده از قدرت خبری الزامی است، یادآور شد: خبرنگارانی که برای حل مشکلات و دغدغه های مردم تلاش می کنند دارای ارج و عزت الهی و مردمی هستند.

در این جلسه صمیمانه ، از تلاش رسانه ها و خبرنگاران و عکاسان  شهرستان انار از سوی سیدحسین جعفری رئیس اداره ارشاد اسلامی انار ،علی زهرودی فرماندار شهرستان ، حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه انار و احمد مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان، تقدیر شدند. 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی