جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ پس از راه اندازی کلینیک دیابت در انار و بر اساس مستندات موجود، لزوم استقرار و تجهیز کلینیک فشارخون و بیماریهای قلبی و عروقی یا پیگیری مسئولین شبکه بهداشت و درمان و همکاری حجت الاسلام گنجی بزودی این کلینیک تخصصی در انار توسط خیر گرانقدر رضا عبدلی در انار راه […]

به گزارش ” انارما ” ؛ پس از راه اندازی کلینیک دیابت در انار و بر اساس مستندات موجود، لزوم استقرار و تجهیز کلینیک فشارخون و بیماریهای قلبی و عروقی یا پیگیری مسئولین شبکه بهداشت و درمان و همکاری حجت الاسلام گنجی بزودی این کلینیک تخصصی در انار توسط خیر گرانقدر رضا عبدلی در انار راه اندازی می شود.

رضا عبدلی (فرزند حاج حسین حیدر) پس از تجهیز چشم پزشکی انار در سالهای گذشته این بار پای کار آمده و با اهدای مبلغ ۲ میلیارد و چهارصد میلیون ریال،  در راه اندازی کلینیک تخصصی فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی کمک شایان و ماندگاری کرد تا به قول خودش: «برای من همین که یک شهروند اناری برای بررسی قلب خود مجبور نباشد در یزد و یا دیگر شهرها سرگردان باشد بسیار ارزشمند است» را در صحنه واقعیت به اجرا گذارند.

 دکتر برجی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز ضمن قدردانی از آقای حاج حسین عبدلی(حسین حیدر) و فرزندش رضا عبدلی برای این عزیزان از خداوند منان عمری با برکت آرزو و از دیگر خیرین محترم شهرستان جهت مشارکت در طرح های سلامت درخواست یاری نمودند.

لازم به ذکر است کلینیک فشار خون و بیماریهای قلبی و عروقی با هزینه تقریبی ۴ میلیارد ریال از محل کمک های خیر گرامی رضا عبدلی و همچنین کمک های مجتمع مس سرچشمه که با پیگیری های نماینده محترم شهرستان و شورای شهر انار به سرانجام رسید، در محل کیلینیک تخصصی دیابت به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی