جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی انار از دستگیری ۳ نفر در این رابطه که یک نفر از آنان افغانی است خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش ” انارما ” ؛سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار گفت: اعضای یک باند ۳ نفره قاچاق سوخت در اناردستگیر وبیش از ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
وی افزود: در راستای برخورد با قاچاقچیان عمده سوخت، طرح کنترل سوخت در شهرستان انار اجرا شد.

سرهنگ خلیلی نژاد گفت: ماموران پلیس آگاهی انار در محور انار به رفسنجان اقدام به ایست و بازرسی را کردند و به یک کامیون کشنده کانتینر دار ولوو مشکوک که قصد متوقف نمودن خودرو را داشتند که راننده بدون توجه به صورت انتحاری از محل ایست و بازرسی به سمت رفسنجان متواری که پس از تعقیب و گریزطولانی و هدف قرار دادن لاستیکها با گلوله و با همکاری گشت های انتظامی رفسنجان بدون هیچ گونه حادثه ای توقیف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت: این خودرو حامل ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق بود که قصد داشتند در قالب بار درگیری و با فریب مامورین آنرا به مقصد سیستان و بلوچستان و نهایتا افغانستان انتقال دهند .

سرهنگ خلیلی نژاداز دستگیری ۳ نفر در این رابطه که یک نفر از آنان افغانی است خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد قاچاقچیان سوخت، اقتصاد کشور را متزلزل کنند و با قاطعیت با این موضوع هم برخورد می‌شود.

وی همچنین از همکاری فرماندهی انتظامی رفسنجان در جهت توقیف خودرو تقدیر کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی