چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

کناره گیری یکباره رئیس این هیات و جداشدن آن از مجموعه دوچرخه سواری،  در خصوص حضور بانوان دوچرخه سوار در مراسم همایش دوچرخه سواری در مسیر های مختلف شهرستان انار  از جمله حواشی این هیات در این چند روز اخیر بوده است

به گزارش ” انارما ” ؛ هنوز قریب به سه ماه از حضور رسمی  احسان اسماعیلی به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان انار نمی گذرد اما حواشی این هیات در چند روز گذشته به اوج خود رسیده و باعث شد رئیس این هیات استعفای خود به اداره ورزش وجوانان شهرستان اعلام کند.

کناره گیری یکباره رئیس این هیات و جداشدن آن از مجموعه دوچرخه سواری،  در خصوص حضور بانوان دوچرخه سوار در مراسم همایش دوچرخه سواری در مسیر های مختلف شهرستان انار  از جمله حواشی این هیات در این چند روز اخیر بوده است.

این اتفاق تا جایی ادامه یافت که منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه، نقد تندی را متوجه مسئولان شهری انار کرد.

همچنین صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در گفت گو با خبرنگار انارما گفت: هنوز با استعفای رئیس هیات دوچرخه سواری موافقت نشده است و نتیجه را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص حواشی بوجود آمده گفت : بنده راهکاری به بانوان دوچرخه سوار نیز پیشنهاد دادم که می توانند با هماهنگی شهرداری انار و دانشگاه آزاد در مکانی مناسب به همراه سرویس رایگان و با پوشش مناسب بتوانند در اماکن مختص دوچرخه سواری بانوان تردد کنند تا زمانی که پارک بانوان به بهره برداری برسد اما استقبال چندانی از سوی برخی بانوان دوچرخه سوار نشد.

انتهای پیام/

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی