پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

امام جمعه شهر انار گفت یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان انار مشکل آب کشاورزی و شرب است که نیاز به رسیدگی جدی دارد

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهر انار  گفت: علی‌رغم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارها، نفوذ انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال گسترش است و امروز به لطف الهی، فرهنگ عاشورا همه آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را به هم پیوند داده است.

وی گفت: حضور سران نهضت‌های آزادیبخش و مجامع سیاسی دنیا مانند بزرگان عراق، یمن، سوریه، انصارالله یمن، فاطمیون و حیدریون به محضر رهبر انقلاب اسلامی گویای این است که انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان انار مشکل آب کشاورزی و شرب است که نیاز به رسیدگی جدی دارد و با توجه به اینکه چندین سال مردم شهرستان انار با خشکسالی‌ها و سرمازدگی‌ها مواجه بودند مسئولین تلاش کنند قیمت پسته که جزو کالاهای صادراتی است کاهش پیدا نکند.

حجت‌الاسلام حسن منتظری خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه چندین سال مردم شهرستان انار با خشکسالی ها و سرمازدگی ها مواجه بودند مسئولین محترم سعی کنند قیمت پسته که جزو کالاهای صادراتی است کاهش پیدا نکند.

وی در پایان بیان کرد : اشتغال جوانان شهرستان انار باید مدنظر مسئولین و نماینده محترم باشد و سهم جوانان شهرستان انار در معادن مختلف و کارخانجات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی