پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

با حضور پدرشهید هسته ای، مصطفی احمدی روشن یادواره شهدا محله پایین انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ سومین یادواره ۱۲ شهید محله پایین شهرستان انار با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل حسینیه علی ابن ابی طالب این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار دراین مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا وخانواده آنان گفت: شهیدان کسانی هستند که درعرصه‌های مختلف جان فشانی کردند وجان خود را تقدیم اسلام واهل بیت ع نمودند.

وی افزود: شهیدان کاری حسینی کردند واقتدار وعظمت ملت ما نیز از خون پاک شهداست.

حجت الاسلام منتظری بیان داشت: پیام خون شهیدان حفظ  خون آنهاست و ادامه دادن راه آنان با اطاعت وحرکت درمسیر اهل بیت وپیروی از ولی فقیه است.

او با بیان اینکه برگزاری اینمجالس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهیدان گرانقدر کمتر از شهادت نیست اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ شهداست که میتواند جوانان مارا از پیچ و خم حوادث حفظ کند.

رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن ، شامگاه گذشته چهارشنبه در مسجد علی ابن ابی طالب عنوان کرد: یک نیروی کم سن و سال مانند شهید حسین فهمیده چه حماسه بزرگی می آفریند، چون رهبرش دستور می دهد و نهایت سعیش این است که خودش را به جبهه های نبرد برساند. بارها او را به پشت جبهه برمی گرداند، اما دوباره به خط مقدم می آید. این از دستاوردهای رهبری امام خمینی است. در جبهه علمی یک جوان مثل شهید احمدی روشن جهادی می کند که همان حماسه جبهه نبرد حق علیه باطل را در جبهه علمی می سازد.  کشورهایی که از علم غافل شدند، سیلی سختی خوردند، اما به لطف خدا ما در فناوری هسته ای به جایی می رسیم که دشمن نمی تواند تحمل کند.

احمدی روشن بیان کرد: دشمنان برای شکستن قدرت واقتدار این نظام وانقلاب تلاش کرده واز هر توطئه‌ای استفاده می‌کنند ما باید در تمام صحنه‌ها آگاهی وهوشیاری کامل داشته وپشت سر رهبری حرکت کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه هرجا ضعفی از خود نشان دادیم ناشی از برخی مدیریتها بوده است. اما حرکت عمومی نظام همواره به جلو خواهد بود، چون رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری، هدایتی الهی است که خدا اینها را برای فلاح و رستگاری ما و زمینه سازی ظهور امام زمان فرستاده است. هرجا مدیر غیر انقلابی روی کار آمده است، کار و پیشرفت کشور متوقف می شود و دو دستگی شکل می گیرد. این مدیران کسانی نیستند که برای جمهوری اسلامی ایران کار کنند. ما باید بدانیم که اگر اینها انتخاب شوند، جوانانی را که می خواهند به جامعه خدمت کنند، ناامید می کنند. باید خط و ربط منتخبانمان برای ما شناخته شده باشد.

وی ادامه داد: نباید کسانی را انتخاب کنیم که نهایت هم و غمش این باشد که کدخدای ده را از خود راضی کند و آمریکا از او خرده نگیرد. اینها فقط مشکل روی مشکل گذاشته‌اند و گرهی از کشور نگشوده‌اند. احمدی روشن‌ها خون خود را برای پیشرفت این کشور گذاشتند اما امروز فاتحه صنعت هسته‌ای کشور خوانده شده و تعطیل است و حال مشاهده میکنید که بابرجام بجایی نرسیده اند و به خانه اول بازگشته اند.

رحیم احمدی روشن گفت : اینها همه ناشی از روی کار بودن مدیران غیرانقلابی است. وقتی یک نیروی غیرانقلابی و ترسو بر کشور مسلط می‌شود، این بلا بر سر این کشور می‌آید،انقلابی هارا انتخاب کنیم نه دروغگویان را،رئیسی ها را حفظ کنیم دل ما از دست این دولت خون است، بعد پنج سال از برجام نافرجام هیچ آبی از استکبار برای ما گرم نشده است، اما متاسفانه توپ را هم همیشه در زمین رهبر معظم انقلاب می اندازند و می گویند ایشان در جریان همه جزییات بوده و با موافقت ایشان توافق صورت گرفته است، در حالی که این طور نیست.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی وریاست جمهوری گفت: ملت ایران باید چشم وگوش خود را خوب باز کنند وبا انتخاب افرادی دلسوز وولایتمدار را انتخاب نمایند تا با همت وآگاهی مردم بر مسائل ومشکلات اقتصادی پیروز شویم.

عکس : محمد طالبی نسب

انتهای پیام/

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی