جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

گروهی با نام انجمن زرتشتیان در انار فعالیتهای تبلیغی زرتشت را با شعار میهن پرستی، کوروش و داریوش گرایی در این شهرستان رواج داده اند

به نقل از یک منبع آگاه در گفت و گو با « خبرنگار انارما » گفت: در چند روز اخیر مقابله دستگاه های فرهنگی در شهرستان انار با رشد و فعالیت عرفانهای نوظهور؛ عقاید جریان انحرافی با محور ایرانیت باستان فضا و خلاء خاصی را برای زرتشتیان بوجود آورده است و این باعث شده زرتشتیان حتی در شهرستان انار نیز بدون توجه به قانون کشور که ملزم به رعایت آن هستند، پروژه تبلیغی خود را از چند ماه پیش به شدت فعال کنند.

ماحصل این نوع نگاه افراطی به ایرانیت باعث ترویج افکاری مانند: منشور کوروش در مقابل عهدنامه مالک اشتر، پندار نیک گفتار نیک کردار نیک در مقابل شریعت و آیات قرآن ، اهورامزدا در مقابل الله شده است.

این منبع آگاه خبر داد : فعالیتهای تبلیغی زرتشتیان با نام انجمن در شهرستان انار با شعار میهن پرستی، کوروش و داریوش گرایی در دراز مدت اثرات سوء بسیاری بر  سلامتی معنوی شهرستان در پی خواهد داشت.

شاید متن و تصویر زیر اهمیت و ضرورت برخورد با فعالیت های تبلیغی زرتشتیان روشن و مسئولین فرهنگی را نیز در این امر بیدار سازد:

«من ایرانی نیستم چون کیش و آیین ایرانیان مزدیسنا وبهی است و کتاب آسمانیشان اوستا، اما از کودکی به من آموختند که دین من اسلامِ اعراب، زبان نیایشم عربی و کتاب آسمانیم قرآن تازیان است.

من ایرانی نیستم چون خدای ایرانیان اهورا مزدا همه جا هست، اما من برای پرستش الله رو به سوی مملکت و کعبه ای که با دست اعراب ساخته شده نماز می گذارم.
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 30 نوامبر 2019 - 10:23 ب.ظ

فقط همین یکی رو تو انار کم داشتیم!!!! اللهم عجل لولیک الفرج

ناشناس یکشنبه 15 دسامبر 2019 - 12:08 ب.ظ

انار از قدیمیترین مهد های دین زرتشت در ایران بوده است برای من جالبه نوشتید عرفان نو ظهور !!!!!! زرتشت دین اصیل ایرانیان است و انار می تواند با پتانسیل آن تاریخچه خود را زنده نگه دارد شما هر امری را دلیل بر انحراف ندانید گر چه چشم و گوش مردم در این زمانه بسیار باز است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی