پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

معلوم نیست که چرا سخنان رئیس‌جمهور اخیراً خیلی با مردم فاصله پیدا کرده است و باز معلوم نیست نقش مشاوران رئیس جمهور در این میان چیست؟

به گزارش ” انارما ” ؛  روزنامه اصلاح طلب آرمان که به رسانه نزدیک به خاندان هاشمی از آن یاد می‌شود در یادداشتی که در شماره امروز خود به قلم عبداللهی، مدیرمسئول این روزنامه منتشر کرده است به اظهارات عجیب روز گذشته رئیس جمهور که گفته بود: «از تاریخ سهمیه بندی بنزین خودم هم خبر نداشتم» واکنش نشان داده است. این اظهارنظر غیرقابل باور رئیس جمهور در حالی مطرح شد که وزیر کشور اذعان دارد که کارگران پمپ بنزین ۲۴ ساعت قبل از زمان اجرای این طرح خبردار بودند. در ادامه بخش‌هایی از یادداشت مدیرمسئول آرمان را خواهید خواند:

*منصفان به‌خوبی می‌دانندآقای روحانی در سایه درایت و حمایت آیت‌الله هاشمی توانست بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند. آقای رئیس‌جمهور باید تلاش کنند با تبعیت از مشی مصلحانه آیت‌ا… هاشمی از تکرار آنچه اصلاح‌طلبان در سال ۱۳۷۸ با ایشان انجام دادند، ممانعت کنند. از سوی دیگر اصلاح‌طلبان نیز نبایداشتباهات گذشته خود را تکرار کرده و در دام رقیب بیفتند.
*متاسفانه معلوم نیست که چرا سخنان رئیس‌جمهور اخیراً خیلی با مردم فاصله پیدا کرده است و باز معلوم نیست نقش مشاوران رئیس جمهور در این میان چیست؟ گاهی مردم می‌مانند که در مقابل برخی سخنان آقای روحانی باید بگریند یا بخندند! اینکه رئیس‌جمهور از تاریخ اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، نه شایسته جایگاه وی است و نه برای مردم قابل پذیرش.
*بپذیریم که پل اعتماد مردم ضربه‌ سنگینی خورده و زودتر باید ترمیم شود؛ چرا که اگر این مهم صورت نگیرد بازگرداندن اعتماد مردم امری نزدیک به غیرممکن خواهد بود. گرچه دیر است؛ اما این رئیس‌جمهوراست که برای حل مشکل بی‌اعتمادی بایستی دست یاری به سوی جریان‌های حامی ودلسوزان واقعی دراز کندوازآن‌ها برای عبوراز وضعیت موجود درخواست مساعدت نماید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی