پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

معاون وزیر ورزش و جوانان در زمینه‌ی راه اندازی دو خانه ورزش روستایی و تکمیل سالن ورزشی بانوان در این شهرستان قول مساعد داد گفت : تلاش می‌کنم قول‌هایی که وزیر ورزش و جوانان هم در سفر به انار داده اند را محقق کنم.

به گزارش ” انارما ” ؛ در سفر جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به انار زهرودی فرماندار انار نیز با ارائه گزارشی از عملکرد هئیت های ورزش در شهرستان خاطر نشان کرد :در شهرستان انار ۱۷ هزار هیئت ورزشی در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند و ۶ سالن ورزشی سرپوشیده و ۷ ورزشگاه سرباز در انار احداث شده است.

وی در این خصوص افزود: در شهرستان انار ۴۰ ورزشکار قهرمان استانی و ۲۵ ورزشکار قهرمان کشوری در رشته های مختلف حائز رتبه شده اند . 

زهرودی در پایان خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران، داوران و مربیان در بخش های مختلف ورزشی شهرستان انار شد .

 جمشید تقی زاده معاون معاون وزارت ورزش و جوانان در جلسه شورای عالی ورزش شهرستان انار که با حضور ایرج رحمانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و محلی این شهرستان برگزار شد، گفت:  سلام گرم و صمیمانه سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان را خدمت شما ابلاغ می‌کنم و تلاش می‌کنم قول‌هایی که وزیر ورزش و جوانان در سفر به انار داده اند (سالن ورزشی بانوان و …) محقق شود.

تقی زاده با اعلام اینکه یک نهضت در ساخت و ساز‌های اماکن ورزشی در سراسر کشور در حال انجام است، از افتتاح ۲۳۰ پروژه ورزشی با عتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان طی هفته تربیت بدنی در کشور خبر داد و گفت: بر این اساس ۵۷۶ متر مربع به فضا‌های ورزشی افزوده شد.

وی افزود: امروز مفتخرم عرض کنم هم در انار و هم رفسنجان با توجه به فضا‌های ورزشی که افتتاح می‌شود (۱۱ پروژه‌ی فعلی و ۱۸ پروژه‌ی بعدی)، با عنایت خداوند استاندارد‌های کشوری را تصاحب خواهید کرد که این در شهرستان‌های انار و رفسنجان یکی از نویدهاییست که ما سالیان سال به آن امید زندگی و تلاش می‌کردیم در بخش ورزش حداقل‌ها را داشته باشیم.

تقی زاده از واریزی اعتبار به حساب هیئت‌های ورزشی شهرستان خبر داد و گفت: امروز برای هیئت‌های ورزشی رقمی را در نظر می‌گیرم و به آقای پاریزی اعلام می‌کنم تا به حساب آن‌ها واریز شود.

او در زمینه‌ی راه اندازی دو خانه ورزش روستایی و تکمیل سالن ورزشی بانوان در این شهرستان قول مساعد داد.

پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین از بخشداران، دهیاران و شورای‌های اسلامی روستایی که در زیرسازی پروژه‌های چمن مصنوعی مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

او از شهردار و شورای شهر انار که در خود مرکز شهر به ساخت پروژه‌های مشارکتی کمک کردند و این همکاری و همراهی را داشتند نیز تشکر کرد.

وی همچنین در خصوص استخر احداث شده در این شهرستان، خطاب به سرمایه گذار تصریح کرد: اگر بتوانید یک قرارداد از سوی دستگاه‌هایی که سرانه ورزشی دارند و شرکت‌های تابعه، داشته باشید این کمک می‌کند چرخه اقتصادی در محل هیئت راه اندازی شود.

پاریزی قول مساعد داد در یک نشست با حضور وی، برای استفاده‌ی مفید از این استخر همفکری شود.

گزارش و عکس : نرگس طراغانی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی