چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

حجت‌الاسلام منتظری: متأسفانه روز ۱۸ آذر، روز شهرستان انار کم توجهی می‌شود در حالی که روز هجدهم آذر روز شهرستان انار، فرصتی بسیار خوبی برای خدمت‌گزاری هرچه بیشتر مسئولین به مردم شهرستان انار می باشد.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز خاطر نشان کرد : به برکت هجرت حضرت معصومه (س) از مدینه به ایران، قم حرم اهل‌بیت و مرکز تولید فرهنگ اسلام ناب محمدی و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر شده است .

وی گفت :  آمریکا در طول هفت سال با حمایت از گروه‌های تکفیری داعش ، کشور عراق را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرد.

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهر انار خاطرنشان کرد : سیاست‌مدار کهنه کار آمریکایی جو بایدن گفته است که عراق باید به سه کشور عربی شیعی، عربی سنی و کردی تجزیه شود.

وی افزود: روز ۱۶ آذر ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد در این روز سه نفر از دانشجویان به دستور آمریکا توسط رژیم مزدور پهلوی به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهر انار با گرامیداشت روز هجدهم آذر گفت: روز هجدهم آذر ، روز شهرستان انار ، یادآور خاطره قیام انقلابی مردم شهر انار بر علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷ می باشد که منجر به شهادت و مجروحیت بیش از چهل نفر از مردم شد.

منتظری گفت:  متأسفانه به روز ۱۸ آذر، روز شهرستان انار کم توجهی می‌شود در حالی که روز هجدهم آذر روز شهرستان انار، فرصتی بسیار خوبی برای خدمت‌گزاری هرچه بیشتر مسئولین به مردم شهرستان انار می باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی