پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

مرحله استانی چهاردهمین جشنواره قرآن مدهامتان به میزبانی شهرستان انار، با معرفی برگزیدگان در تالار شهر انار به کار خود پایان داد

به گزارش ” انارما ” ؛  مرحله استانی چهاردهمین جشنواره قرآن مدهامتان به میزبانی شهرستان انار، با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به شرح ذیل، ساعتی پیش در تالار شهر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات در رشته اذان رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال ابوالفضل اعرابی، محمدمهدی حسین خانی از شهرستان انار رتبه های اول و دوم و ابوالفضل خدابخشی از شهرستان شهربابک رتبه سوم و در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال پیمان خیرخواه، علی زواری و محمد امین جمشیدی به ترتیب از شهرستان های رفسنجان، کرمان و سیرجان نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته ترتیل برادران رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال علی حسنی از شهرستان انار رتبه آورد و در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال مصطفی کربلایی، رضا رنجبر و بنیامین ابراهیم زاده به ترتیب از شهرستان های شهربابک، رفسنجان و کرمان نفرات اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته ترتیل خواهران رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال فاطمه دهقانی از شهرستان انار رتبه اول و زهرا نژاد شاهرخ آبادی و فاطمه نژاد شاهرخ آبادی از شهرستان کرمان به ترتیب رتبه های دوم و سوم را آوردند و  در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال نسیبه یدالهی، محبوبه اصغر نژاد و ام البنین دره کردی از شهرستان کرمان نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم برادران محمد علی صادقیان از شهرستان انار رتبه اول و در رشته حفظ کل قرآن خواهران نیز فاطمه اسفند فر و فرشته قربانی به ترتیب از شهرستان های انار و کرمان نفرات اول و دوم شدند.

در رشته قرائت خواهران رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال فاطمه جوشن از کرمان رتبه اول و در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال  زینب علیپور و مرضیه جعفری به ترتیب از شهرستان های انار و کرمان نفرات اول و دوم شدند.

در رشته قرائت برادران رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال نیز احمدرضا زینلی از شهرستان رفسنجان و علیرضا حسینی نوه از شهرستان انار به ترتیب دارای رتبه های اول و دوم شدند.

در رشته قرائت تقلیدی سبک استاد منشاوی در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال عرفان اکبری، ابوالفضل حسینی و ابوالفضل سرخ کمانی همه از شهرستان کرمان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در رشته قرائت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل نیز حسین خواجه، محمدحسین حاج حسینی و امیرمحمد حسامی به ترتیب از شهرستان های بافت، انار و کرمان نفرات اول تا سوم شدند.

این مراسم با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مسئولین شهرستان انار و مجموعه ستادهماهنگی کانون های مساجد استان و فعالان قرآنی برگزار شد.

عکس و گزارش : اسماعیل یعقوبی

 

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی