سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

امام جمعه انار گفت : متأسفانه در سال‌های گذشته علیرغم تلاش وافر و بی شائبه مؤسسات و خانه‌های قرآنی هیچ کمکی و مساعدتی در جهت تقویت فعالیت‌های خانه‌ها و موسسات قرآنی برداشته نشده است.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت‌الاسلام منتظری خطیب جمعه انار امروز در جمع مردم خداجوی این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:حوزه و دانشگاه در واقع دو قشر و دو نهاد بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور بوده و هست.

وی افزود:حوزه و دانشگاه در جهت تحقق محور‌های هفتگانه ماموریت‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه گفت:کشور‌های غربی در این چهل سال گذشته به‌شدت دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.

او افزود:استکبار جهانی اخیرا در پی آشوب‌های عراق ، لبنان و ایران به این باور رسیده است که جبهه مقاومت تضعیف شده و به‌راحتی می‌توان ایران را به سازش کشاند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت:دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در قرارداد‌های مشکوک نهایت دقت و قاطعیت را داشته باشند.

او افزود:کانال مالی اینستکس ایرادات فراوانی دارد و قصد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اینست که با تحمیل این کانال مالی جلوی پیشرفت ایران را در موضوع هسته‌ای بگیرند.

حجت الاسلام منتظری گفت: از برگزارکنندگان یادواره صد و سی شهید سرافراز شهرستان انار تقدیر و تشکرمی شود.

امام جمعه انار گفت:برای سومین سال متوالی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار با حضور بیش از ۶۵۰ قرآن‌آموز برگزار گردید که اکثر آن‌ها قرآن آموزان شهرستان انار بودند.

او افزود:متأسفانه در سال‌های گذشته علیرغم تلاش وافر و بی شائبه مؤسسات و خانه‌های قرآنی هیچ کمکی و مساعدتی در جهت تقویت فعالیت‌های خانه‌ها و موسسات قرآنی برداشته نشده ،اگر می‌خواهیم معارف قرآنی گسترش و بر تعداد حافظان قرآن افزوده شود باید همه مسئولین و نهاد‌ها مساعدت نمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی