پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ به‌مناسبت ۲۷ آذر شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه ظهر امروز مراسمی با حضور روحانیون و طلاب حوزه علمیه و مسئولان شهرستان انار در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد. در این مراسم معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با خیرمقدم به طلاب، روحانیون و حاضران در […]

به گزارش ” انارما ” ؛ به‌مناسبت ۲۷ آذر شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه ظهر امروز مراسمی با حضور روحانیون و طلاب حوزه علمیه و مسئولان شهرستان انار در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

در این مراسم معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با خیرمقدم به طلاب، روحانیون و حاضران در جلسه یاد و خاطره شهید مفتح را گرامی داشت و اظهار کرد: «دانشگاه و حوزه می‌توانند دو مرکز برای تمام ترقیات و پیشرفت کشور باشند.»

رضا میرزایی افزود: از دانشگاه و حوزه است که اشخاص متعهد و متفکر بیرون می‌آید و سبب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

رئیس حوزه علمیه شهرستان انار نیز سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و عنوان کرد: «شهادت مفتح سبب شد که حوزه و دانشگاه به وحدت برسند و هرساله ۲۷ آذر با هم جلساتی را برگزار کنند.»

حجت‌الاسلام حمید ریحانی ادامه داد: «بحث وحدت حوزه و دانشگاه خیلی نیاز به مقدمات ندارد و اصولاً دین اسلام، دین وحدت است. از تفرقه هیچ رشد و پیشرفتی حاصل نشده و فقط سبب ضرر شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «طبق سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف و هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته و مستقل و جامعه پیشاهنگ و الگو حرکت کنند.»

رئیس حوزه علمیه شهرستان انار تصریح کرد: «حوزه و دانشگاه باید متحدتر از گذشته با یکدیگر عمل کنند تا دانشجو بی‌انگیزه نشود و استادان هم از پیشرفت علمی محروم نشوند.»

دیگر برنامه‌های این مراسم جلسه پرسش و پاسخ و برگزاری نماز جماعت ادارات شهرستان و طلاب و روحانیون حوزه علمیه در مسجد ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی انار بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی