جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

تصویری از کیمیا علیزاده پخش شده که با کشف حجاب در دانشگاه آیندهوون هلند، در حال ادای احترام به جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی است.

به گزارش ” انارما ” : کیمیا علیزاده، ملی پوش تکواندوی ایران که توانسته بود مدال قهرمانی المپیک هم کسب کند و در طول این سال ها با حمایت های عدیده‌ای نظیر دریافت جوایز گوناگون، دعوت به برنامه های تلویزیونی و دیدار با مقامات بلندپایه کشور در حال گذران زندگی‌اش در ایران بود، از ایران مهاجرت کرد و سخن از اجحاف در حق زنان ایران به میان آورده است! علیزاده گفته است که او هم یکی از میلیون‌ها زن سرکوب شده در ایران است. از ساعاتی پیش هم  تصویری از او پخش شده که با کشف حجاب در دانشگاه آیندهوون هلند، در حال ادای احترام به جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی است. نظر خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه کاربران

جانِ پدر دوشنبه 13 ژانویه 2020 - 10:57 ب.ظ

چی بگیم والا رنگ رخساره نشان میدهد از سر درون.بیزبون همیشه نصف موهاش بیرون بود حتما خواسته اون نصفه دیگه رو هم بذاره بیرون سرکوب شده.البته مشکل اون نصفه هم نیست ها.مشکل اینجاست به اون نصفه هم قانع نیستن پله پله دوست دارن برن جلو تا هر چی هر جا هست بذارن بیرون.این یه کم مورد داره.

ناشناس سه‌شنبه 14 ژانویه 2020 - 12:44 ب.ظ

وقتی میگیم خانم ها ظرفیت به جایی رسیدن ندارن میگن چرا میگید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی