چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ در پی خسارات بوجود آمده از سیل های شدید دراستان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور، امام جمعه انار همشهریان گرامی و عزیز را به یاری هر چه بیشتر مردم عزیز آن مناطق فراخواند.متن درخواست به شرح ذیل است:   بسمه تعالی بر اساس اخبار واصله و […]

به گزارش ” انارما ” ؛ در پی خسارات بوجود آمده از سیل های شدید دراستان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور، امام جمعه انار همشهریان گرامی و عزیز را به یاری هر چه بیشتر مردم عزیز آن مناطق فراخواند.متن درخواست به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

بر اساس اخبار واصله و فرمان رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی سیل های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط دیگر در جنوب شرقی کشور مشکلات و خسارات فراوانی را برای هموطنان عزیرمان ایجاد کرده است،که لازم است مردم نوع دوست و سخاوتمند شهرستان انار برای جلوگیری از خسارتهای بیشتر به یاری آنها بشتابند .

فهرست اولویتهای کمکها عبارت است از:آب معدنى، چادر، پتو، سبدغذائى، سبد بهداشتى، البسه و پوشاک و وسایل گرمایشى و…..

لذا از همشهریان بزرگوار و سخاوتمند انار تقاضا میشود کمکهای خود را به مراکز امدادی از جمله کمیته امداد حضرت امام خمینی و هلال احمر تحویل دهند.

از خداوند متعال خیر و برکت و سلامتی را برای همه برادران و خواهران ایمانی خواستارم .

والسلام-حسن منتظری-امام جمعه شهرستان انار

نانتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی