شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: خیرین نیکوکار اناری مبلغ سیصدو هفتاد میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند زندانی کمک کردند

به گزارش ” انارما ” ؛ ، مرتضی رعیتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: با ورود یک فرد به زندان آسیب‌های اجتماعی متعددی گریبان گیر خانواده وی خواهد شد و در بعضی موراد دیده شده است با ورود پدر خانواده به زندان، فرزندان به دلیل مختلفی از جمله نبود نظارت کافی و همچنین مشکلات اقتصادی و فرهنگی مجبور به ترک تحصیل شده اند.

او با اشاره به اینکه هر شغل جدیدی که به اشتغال زندانیان اضافه می‌شود، هزینه‌های نظام را برای مدیریت بر آسیب‌های اجتماعی پائین می‌آورد، افزود: ضرورت دارد خیران برای اشتغال زندانیان بعد از خروج نیز نگاه خیرانه داشته باشند.

رعیتی تصریح کرد:اگر به زندانی بعد از تحمل حبس، تسهیلاتی تعلق بگیرد و مشغول به کار شود، قطعا کمتر به دنبال بزه خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات اصلاحی وتربیتی در راستای بازگشت آبرومند مددجو به یک زندگی سعادتمند و شرافت مندانه صورت می‌پذیرد، بیان داشت:مردم بهتر است زندانی را بعد از آزادی به عنوان فرد جدید در جامعه بپذیرند، زیرا او دیگر یک شهروند عادی است و باید نوع نگاهمان را به این قشر تغییر دهیم.

رعیتی بیان داشت:در حال حاضر ساماندهی خانواده‌های زندانیان نیازمند در شهرستان انار توسط انجمن حمایت شهرستان رفسنجان صورت می‌پذیرد، اما با توجه وجود خیران فراوان بایستی انجمن حمایت زندانیان در این شهرستان ایجاد شود تا به صورت متمرکز عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد و گفت: خیرین نیکوکار اناری مبلغ سیصدو هفتاد میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند زندانی کمک کردند

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی