شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

حجت‌الاسلام ماندگاری بر حضور حداکثری و دقت در انتخات فرد اصلح در عرصه انتخابات تاکید کرد، افزود: همه باید توجه کنیم که به خدایی‌ترین، ولایی‌ترین، مقاوم‌ترین کاندیدا و شخصی که دغدغه دینی‌ اش بیشتر از دغدغه اقتصادی و نانی باشد و قومیتی نباشد، رای بدهیم .

به گزارشانارما، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در مراسم بزرگداشت چهلمین روز از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای پایگاه شهید بهشتی انار که شامگاه روز گذشته ۲۲ بهمن ماه در مسجد صاحب الزمان (عج) انار برگزار شد اظهار داشت: پیام شهید سپهبد سلیمانی و ابوالمهندس این است که وعده خدا حق است و اگر انسان بندگی کند خداوند سلطنت عالم را به او خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی بیان کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از شهرت فراری بودند اما خداوند معرف آن‌ها در دنیا شد و محبوب قلوب شدند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابوالمهندس آتش فتنه‌ها از بین رفت و قلوب مردم ایران و عراق به هم نزدیک شد بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس مردان خدا بودند و خداوند نیز برکت و قدرت خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عبد واقعی خدا و بنده مخلص و خدمتگزار واقعی مردم بود، خاطرنشان کرد: پیام شهادت سردار سپهبد سلیمانی به مردم و مسئولان این است که عبد واقعی بوده و مخلصانه کار کرده و خدمت‌گزار مردم باشید.

حجت‌الاسلام ماندگاری همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار کرد: هدف دشمن بزرگ کردن مشکلات اقتصادی و دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات است.

کسی منکر مشکلات اقتصادی کشور نیست اما باید توجه کنیم که دستاوردهای این نظام بیشتر از مشکلاتش است و اگر می‌خواهید پرچم این نظام و انقلاب را به دست صاحب الزمان(عج) برسانیم باید بر مشکلات صبرکنیم.

وی بر حضور حداکثری و دقت در انتخات فرد اصلح در عرصه انتخابات تاکید کرد، افزود: همه باید توجه کنیم که به خدایی‌ترین، ولایی‌ترین، مقاوم‌ترین کاندیدا و شخصی که دغدغه دینی‌ اش بیشتر از دغدغه اقتصادی و نانی باشد و قومیتی نباشد، رای بدهیم .

انتهای پیام/


لینک مربوطه:

تصاویری از مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید بهشتی انار با حضور حجت الاسلام ماندگاری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی