چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

رییس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان گفت: در این دوره از انتخابات مجلس ۲۱ نفر نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستانهای رفسنجان و انار با هم رقابت می کنند.

به گزارش ” انارما ” ؛ مجید فصیحی هرندی” عصر روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در نشست خبری اظهار کرد: حوزه انتخابیه شهرستانهای رفسنجان و انار پس از پیروزی انقلاب، در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و تداوم راه شهیدان حضور داشتند و با حضور خود در دوره های متفاوت انتخابات همواره حضور آنها از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

وی بیان کرد: امسال در حوزه انتخابیه شهرستانهای رفسنجان و انار ۲۲۱ شعبه اخذ رای داریم که پذیرای همه شهروندان برای شرکت در انتخاباتی پرشور است و سعی کرده ایم که همه شرایط لازم را برگزاری انتخاباتی خوب چه به لحاظ اجرایی و چه نظارتی، تعیین شعب و چه برقراری نظم و امنیت فراهم کنیم.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در این دوره از انتخابات مجلس ۲۱ نفر نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستانهای رفسنجان و انار با هم رقابت می کنند و یک نفر با اکثریت آرا مردم به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.

فصیحی هرندی با اشاره به شرایط واجدین رای دهندگان، افزود: کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند که تا روز دوم اسفند ماه ۱۸ سال تمام باشند و تابعیت ایرانی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات رفسنجان خاطرنشان کرد: امسال در حوزه انتخابیه شهرستانهای رفسنجان و انار ۲۲۱ شعبه اخذ رای داریم که ۱۹۵ شعبه در شهرستان رفسنجان و ۲۶ شعبه در شهرستان انار است.

فصیحی هرندی ادامه داد: از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن فعالیت تیلیغی کاندیداها آغاز می شود و تا اول اسفند ادامه دارد و روز دوم اسفند ماه از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت انتخابات را در برگزار خواهیم کرد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه آگهی انتخابات را در جراید و رسانه های محلی و بخشهای دیگر برای اطلاع عموم اعلام خواهیم کرد، یادآور شد: امیدواریم فضای تبلیغاتی در این چند روز هم از سوی نامزدها و هم طرفداران و هم رقبای آنها بر اساس قانون به درستی و صحت صورت بگیرد و فضای با آرامش توام با آگاهی بخشی برای مردم انجام شود تا مردم در روز انتخابات که می خواهند انتخاب انجام دهند با آگاهی کامل فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فصیحی هرندی تأکید کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم رفسنجان و انار در انتخابات شاهد شکوه دیگری از حضور مردم انقلابی این حوزه در انتخابات را شاهد باشیم و البته میانگین شرکت شهروندان رفسنجانی از میانگین کشوری بالاتر بوده و ان شاءالله امسال نیز همین گونه خواهد بود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی