سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

پیام تبریک پایگاه خبری انارما به نماینده منتخب مجلس یازدهم شهرستان های انار و رفسنجان

بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام جلالی نماینده‌ منتخب مردم انار و رفسنجان در مجلس یازدهم

دوم اسفند ۹۸ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهرستان های انار و رفسنجان در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد. موفقیت شما را در کسب آراء برتر و انتخاب بعنوان نماینده مردم ولایی انار در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق خدمت در ذیل منویات رهبری معظم انقلاب را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

انشاالله در فرصت های پیش رو بیشتر در خصوص اوضاع شهرستان انار و چالش هایی که با آن روبه رو هستید با شما سخن خواهیم گفت اما در یک خواسته کلی از شما میخوایم ” انار ” را دریابید.
اگرچه در ادوار‌ گذشته مجلس و بخصوص دوره قبل نماینده محترم مجلس از شهرستان انار راهی مجلس شد اقداماتی در خصوص بهبود اوضاع اقتصادی ،فرهنگی،درمانی و اجتماعی شهر انار‌ برای جلوگیری از فرار جمعیت و مهاجرت نیز انجام گرفت اما قطعا این اقدامات کافی و اقناع کننده افکار عمومی نبوده و به همین دلیل از شما میخواهیم با رویکردی فراجناحی و فراشهرستانی و به دور از زدوبندهای سیاسی در‌ پیگیری مشکلات این دوشهرستان، قدم بردارید.

حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستاریم.

مدیرمسئول و تحریریه پایگاه خبری انارما

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی