شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: اتصال دوربین‌های مداربسته شهرستان به مرکز مانیتورینگ پلیس پیشگیری هوشمند را رقم می‌زند

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ”رضا خلیلی نژاد” در بازدید اعضای شورای تامین از مرکز مانیتورینگ پلیس بیان داشت: هوشمند کردن پیشگیری از جرم توسط پلیس شهرستان ادامه رویکرد جامعه محوری و پیشگیری اجتماعی پلیس است.

سرهنگ خلیلی نژاد اظهار داشت: با تلاش اعضای شورای تامین تعداد ۴ دستگاه دوربین با کیفیت خریداری و نصب شده که با تجهیز پلیس شهرستان به مرکز مانیتورینگ، متصل و مجهز کردن روستا‌ها به دوربین مداربسته نیز در دست اقدام است.

او افزود: در این رابطه قطعا نگاه پلیس شهرستان افزایش کیفیت و تسریع بخشی در ارائه خدمات و کشف به موقع و علمی جرایم است.

سرهنگ خلیلی نژاد خدمت صادقانه به مردم زیر پرچم ولایت فقیه را وظیفه مهم کارکنان انتظامی در سنگر تأمین نظم و امنیت عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان عزیز و مدیران واحد‌های مسکونی و تجاری باید درخصوص استفاده از دوربین‌های مداربسته و همچنین توجه به اقدامات کنترلی و مراقبتی بازدارنده از سرقت توجه بیشتری داشته باشند تا پیشگیری آگاهانه‌ای از سرقت‌ها به عمل آید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی