پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

منتخب نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس یازدهم گفت : اگر بنده بیشتر در شهرستان انار حضور نداشته باشم ، کمتر از رفسنجان نخواهد بود. شهرستان انار پیشانی کرمان و دروازه ورود به رفسنجان است

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام حسین جلالی منتخب نماینده مردم انار و رفسنجان در جمع اعضای ستاد خود در شهرستان انار خاطر نشان کرد رای مردم خط بطلانی بود بر صحبت هایی که وانمود می کرد اقبال مردم به روحانیت یا جریان انقلابی کم شده است. در شهرستان انار با وجود کاندیداهای دیگر اختلاف رای چشمگیری نداشته است.
دکتر جلالی گفت : مشارکت کم مردم نکته ی ناراحت کننده بود و یک زنگ خطر برای ما نشان داد اما آن دسته از مردم که شرکت نکردند در واقع اعتراض خودشان را نمایش دادند وگر نه آن ها هم کشورشان را دوست دارند.

وی در ادامه گفت : استقبال ها و کارناوال ها مخصوص ایام انتخابات بود. از الان به بعد هیچ ارگانی نباید از پول بیت المال برای ما بنر بزند یا فلان شخص بخواهد اصطلاحا خود شیرینی کند. این ها به ما نیامده است .

منتخب نماینده مردم گفت : اگر بنده بیشتر در شهرستان انار حضور نداشته باشم ، کمتر از رفسنجان نخواهد بود. شهرستان انار پیشانی کرمان و دروازه ورود به رفسنجان است ، آن ها که به فکر شهرستان انار هستند تا حالا از خود پرسیدند چرا اینقدر مدیر غیر بومی در این شهرستان است !؟ مدیر غیر بومی جسمش این جاست و دلش جای دیگر ، شهرستان انار نیازمند بکارگیری مدیران بومی دلسوز و کارآمد است.

وی در سخن پایانی خود خاطرنشان کرد :ان شالله خواهید دید که جلسات عمومی و پرسش و پاسخ به طور مداوم در انار خواهیم داشت و پذیرای انتقاد ها خواهیم بود و اگر کج رفتم با شمشیر علی(ع) راستم کنید.

وی در خصوص حاشیه های انتخاباتی گفت تخریب ها و توهین ها عادی است به زودی فروکش می کند. نیازی به پاسخ نیست، صحبتی که از جانب من درباره پوشش و بازرسی حجاب بانوان منتشر شد را اصلا بنده بیان نکردم. اگر بخواهیم جواب بدهیم مدام باید تکذیبیه صادر کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی