جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

بازیکنان مس نوین برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان در ورودی استان کرمان و در شهر انار مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه مس، تیم فوتبال مس نوین که علی رغم درخواست‌های مکرر باشگاه مس کرمان به سازمان لیگ برای لغو بازی خود در رشت، با مخالفت این سازمان مجبور به سفر به این شهر و بازی برابر تیم شهرداری فومن شد، پس از بازگشت به کرمان برای حفظ سلامت اعضای تیم خود و خانواده‌هایشان مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

با توجه به اینکه شهر رشت یکی از مراکز اصلی کشور در بحث انتقال ویروس کروناست، تیم فوتبال مس نوین پس از انجام بازی در این شهر و بازگشت به کرمان، از سوی مرکز سلامت استان در شهر انار مورد بررسی‌های لازم در جهت حفظ سلامت اعضای این تیم قرار گرفت.

در حال حاضر اعضای تیم فوتبال مس نوین در خوابگاه دانشگاه آزاد شهر انار مستقرند و مورد آزمایش‌های پزشکی لازم برای اطمینان از سلامت خود و عدم ابتلاء به ویروس کرونا هستند.

به گفته مهدی نخعی سرپرست تیم فوتبال مس نوین، تمامی اعضای این تیم در سلامت کامل به سر می‌برند و هیچ یک از اعضای تیم نشانه‌ای مبنی بر وجود ویروس کرونا در خود ندارد که برای اطمینان بیشتر در این رابطه آزمایشات پزشکی در حال انجام است.

مدت اقامت اعضای تیم فوتبال مس نوین در شهر انار از سوی مقامات اداره بهداشت استان رسماً اعلام نشده است اما به محض حصول اطمینان از سلامت اعضای این تیم که منجر به اطمینان آنها از سلامت خود و اطرافیان و از جمله خانواده‌های آنان خواهد شد، به شهر کرمان بازخواهند گشت.

برخی از منابع خبری از ابتلای سجاد دانش پژوه مدیر عامل باشگاه شهرداری فومن به ویروس کرونا خبر داده بودند که ارتباط وی با بازیکنان شهرداری فومن و همچنین برخورد بازیکنان مس نوین با اعضای این تیم سبب حساسیت بیشتر برای کنترل سلامت بازیکنان مس نوین شده است.

در حالی که باشگاه مس کرمان برای لغو بازی این هفته تیم مس کرمان در رشت تلاش زیادی انجام داد اما در نهایت پس از برگزای این بازی بود که دادستانی استان گیلان تمامی مسابقات فوتبال در این شهر را لغو کرد و پس از آن سازمان لیگ نیز تمامی بازی‌های فوتبال کشور در هفته پیش رو از جمله بازی‌های تیم مس نوین را در لیگ دسته دوم لغو کرد.

هفته گذشته نیز اعضای تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان پس از سفر به رشت و انجام بازی برابر تیم سپیدرود، پس از بازگشت به شهر خود، برای اطمینان از سلامت آنها، مدتی را در قرنطینه سپری کردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی