شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری ۲ فرد قاچاقچی عتیقه در این شهرستان خبر داد و گفت:تعداد ۱۵ قطعه شی عتیقه از قاچاقچیان کشف شده است

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت:در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه خودروی آزرا قصد فروش عتیقه جات تقلبی را دارند،بلافاصله ماموران پلیس آگاهی  وارد عمل شدند.

وی افزود:ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند خودروی حامل عتیقه ها راشناسایی و متوقف نمایند.
سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه متهمین با ترفندی خاص و با اغفال افراد سرمایه دار اقدام به فروش اشیا عتیقه تقلبی با قیمت های گزافی می نمودند اظهار داشت:ماموران در بازرسی از خودروی  توقیفی تعداد ۱۵ قطعه مجسمه عتیقه را کشف و در این رابطه دو نفر متهم نیز دستگیر گردیدند.
فرمانده انتظامی انار با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به بیش از ده میلیارد ریال کلاهبرداری با این شیوه  معترف که تحویل مراجع قضایی و تحقیقات در خصوص سایر متهمین  همچنان ادامه دارد.
خلیلی نژادبه شهروندان توصیه کرد:در برخورد با اینگونه افراد با احتیاط و عاقلانه تصمیم بگیرند و به طمع پیمودن مسیر چندساله در یک شب در چاه طمع خود گرفتار نشوند و در صورت دریافت پیامک‌های مربوط به فروش سکه یا اشیای عتیقه، مراتب را به  اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی در شهرهای مختلف گزارش کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی