شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مراسم تقدیر و تشکر از زحمات مرتضی رعیتی دادستان شهرستان انار در فرمانداری برگزار شد

به گزارش ” انارما” ،صبح امروز دوشنبه ۱۸ فروردین،مراسم تودیع و تقدیر و تشکر از زحمات مرتضی رعیتی دادستان شهرستان انار در فرمانداری برگزار شد.

طالبیان رییس دادگستری شهرستان گفت : خوشبختانه پرونده جرائم در شهرستان کم بوده و همین موضوع باعث حذف واحد دادسرا از شهرستان شده است  که با حذف دادستانی تمامی پرونده ها در سطح شهرستان توسط دادگستری بررسی میگردد.

ریاست دادگستری انار خاطرنشان کرد : سیاست دستگاه قضا در ۹۶ شهرکوچک ایران که تعداد پرونده‌ها کم وهمچنین فاقد پرونده‌های خشن باشند دادستان آن شهرستان حذف شود که شهرستان انار هم یکی از آن شهر‌ها است .

در این مراسم  فرماندار انار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۶ ساله رعیتی خاطرنشان کرد : از تمامی ظرفیت شهرستان جهت حفظ پست دادستانی و همچنین ماندن آقای رعیتی استفاده کردیم ولی سیاست قوه قضائیه اینگونه بوده است.

در ادامه مرتضی رعیتی دادستان انار ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین و مردم شهرستان انار اظهار داشت: از تمامی ضابطین خاص تشکر میکنم که هیچگاه کوتاه نیامدند و تلاش کرده‌اند و باعث شده اند تا مشکلات این شهرستان را پشت سر بگذاریم در حالی که  شهرستان انار حدود ۹ شورای حل اختلاف داریم که بازوی توانمندی برای دادگستری این شهرستان است که بیشتر پرونده‌ها در این شورا‌ها حل وفصل می‌شود که اگر این شورا‌ها نبودند شاید پرونده‌ها ماه‌ها طول می‌کشید که حل شود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح وهدایا از دادستان انار تجلیل شد.

لازم بذکر است  رعیتی جهت ادامه فعالیت خود به شهرستان کاشان عزیمت نمود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی