پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

با حضور سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان سرهنگ داوود ابراهیم پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار معرفی شد و از زحمات سرهنگ احمد مرادی زاده فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد.

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح امروز ۲۳ فروردین طی مراسمی با حضور سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه و جمع کثیری از مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و کادر ناحیه مقاومت بسیج انار ، سرهنگ داوود ابراهیم پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار معرفی شد و از زحمات سرهنگ احمد مرادی زاده فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ ابراهیم پور، فرمانده جدید سپاه شهرستان انار اظهار داشت: اعتقاد ما این است که مسئولیت‌ها امانت الهی هستند و نگاه ما به مسئولیت ها باید نگاه معنوی و اعتقادی باشد و من هم سعی می کنم که به همین شکل عمل کنم  و آن چیزی را که خداوند از ما می خواهد همان خدمت به خلق خدا است که ان شاءالله بتوانیم از این ابزار با همکاری و همدلی برای رسیدن به قرب الهی استفاده و مشکلات مردم شهرستان انار را حل کنیم.

 

سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان انار اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی است و تمامی ماموریتهای سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با تبریکاعیاد شعبانیه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور امسال مراسم رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان برگزار نمی‌شود.

وی افزود: سربازی در نظام اسلامی بسیار مقدس است و شهدای ما برای برافراشتن پرچم اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، وظیفه ما است تا راه آنها را ادامه داده و برای رسیدن به آرمانهای شهدا تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: ‌دولت آمریکا با راهزنی ماسک‌ها و اقلام بهداشتی یک کشور دیگر را در دریا و از یک کشتی غارت کرده است و در بعضی نقاط دنیا دیدیم که مردم چگونه طی چند ساعت یک فروشگاه را تخلیه کرده و به خانه بردند.

سرهنگ مرادی زاده فرمانده سابق سپاه شهرستان اناردر این آیین ضمن خیر مقدم اظهار داشت: در موضوعات شهرستان سعی کردیم در کنار مسئولین متولی امر باشیم تا برای مردم خدمتی کنیم، اگر نقطه قوت و موفقیتی است جز همکاری شما مسئولین و تلاش بسیجیان نبوده است و هر کاستی و نقصی را به حساب بنده بگذارید.

مسئول بازرسی سپاه ثارالله کرمان گفت: از همه بزرگواران امام جمعه، حوزه ها علمیه، دانشگاهها، رده های مختلف بسیج به ویژه خانواده های معظم شهدا، همکاران شورای تامین، نیروی انتظامی، فرمانداری و سایر ادارات قدردانی می کنم که بنده کمک کردند تا انجام وظیفه نمایم.

 لازم به ذکر است سرهنگ ابراهیم پور که اصالتا شهربابکی می باشد پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان را برعهده داشته است.

گزارش و عکس : اسماعیل یعقوبی


تصاویری از معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی