سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

بعد از برگزاری آزمون پیشگامان افق مس گفتگوهای فراوانی در مورد نحوه برگزاری و انتشار سوالات پیش از آزمون در فضای مجازی وجود شد که انارما در این خصوص گزارش می دهد

به گزارش ” انارما “؛ بعد از برگزاری آزمون استخدامی پیشگامان افق کرمان وابسته به شرکت سرمایه گذاری مس در ‌بهمن ماه سال۹۸ که تعداد زیادی از جوانان اناری نیز در این آزمون استخدامی شرکت کرده بودند ، مقرر بود که نتایج آزمون در فروردین امسال اعلام شود که به واسطه شیوع ویروس کرونا گفته شد اعلام نتایج به تعویق افتاده است.

آزمونی که از ابتدا گفتگوهای فراوانی در مورد نحوه برگزاری و انتشار سوالات پیش از آزمون در فضای مجازی وجود داشت و همچنین انتقاد های فراوانی در خصوص شرکت کردن افرادی که از قبل استخدام‌شده بودند در این آزمون مطرح شد که هیچگاه پاسخ قانع کننده به این انتقادها داده نشد.
در روز های گذشته تعدادی از رسانه های رفسنجان از ابهام و احتمال دستکاری در نتایج آزمون استخدامی خبر داده اند و حتی گفته شده نفراتی هم برای مصاحبه و استخدام فراخوانده شده اند.
طرح این مسائل در شرایطی است که هیچگونه خبری از سوی منابع رسمی در خصوص سرنوشت این آزمون استخدامی اعلام‌نشده و تعلل و عدم شفافیت در اعلام نتایج آزمون موجب دامن‌زدن به این شائبه شده است.

آزمون پیشگامان مس که با توجه به ظرفیت بالای اعلام شده برای استخدام ،  بسیاری از جوانان با امیدواری بالا برای استخدام در آن شرکت کردند اکنون سرنوشت نامشخصی‌دارد و این انتظار از سوی مسئولین مربوطه ایجاد میکند که هرچه سریعتر در خصوص اعلام‌ نتایج آزمون با ذکر جزئیات کامل  و معرفی نفرات قبول شده جهت اطلاع عموم اقدام کنند.
بدون شک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان انار و قرار گرفتن در معرض آلایندگی شرکت های مس میدوک و سرچشمه این حق برای جوانان اناری محفوظ است که سهم قابل قبولی در اشتغال این شرکت ها داشته باشند.

پیگیری این موضوع و شفاف سازی در‌این زمینه یکی از مهم ترین مطالباتی است که این روزها جوانان اناری جهت جلوگیری از اجحاف در‌ حقشان از آقای انارکی محمدی نماینده فعلی مردم انار و رفسنجان در‌مجلس و همچنین آقای جلالی نماینده منتخب دارند.

گزارش از مهدی خلیلی

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی