چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

به گزارش انارما ؛ مراسم ضیافت افطاری و تقدیر از خانواده های اهداکننده عضو در انار شامگاه گذشته مصادف با آخرین روز از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین شهرستان انار و به همت شورای شهرستان انار در تالار فرهنگیان برگزار شد . حجت الاسلام منتظری ضمن تبریک عید سعید فطر و تشکر از خانواده […]

به گزارش انارما ؛ مراسم ضیافت افطاری و تقدیر از خانواده های اهداکننده عضو در انار شامگاه گذشته مصادف با آخرین روز از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین شهرستان انار و به همت شورای شهرستان انار در تالار فرهنگیان برگزار شد .

حجت الاسلام منتظری ضمن تبریک عید سعید فطر و تشکر از خانواده های اهدای عضو در این مراسم اظهار داشت :شما خانواده ها هم روحیه ایثار و فداکاری را نشان دادید هم حیات دوباره ای به اجزای از دست رفته عزیزانتان بخشیده اید .
وی بیان داشت :در اسلام و در مکتب ما برای اهدا کردن عضو ارزش قائل شده اند .
وی ادامه داد :امیدواریم این رفتار شما الگویی برای دیگران و همه کسانیکه در شرایط شما قرار گرفته اند باشد.

در ادامه مراسم فرماندار انار ضمن تبریک عید فطر طی سخنانی به نقش و اهمیت اهداکنندگان عضو اشاره کرد و گفت خداوند متعال فرصت زندگی را برای تعالی و کمال به انسان‌ها اهدا نموده است که برخی افراد با اهدای اعضای بدن خود به نیازمندان مسیر تعالی و کمال را سریع‌تر طی می‌کنند.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از شش خانواده (اعظم جدیدی، صغری بیرمی ، سجاد اصغری ، ابوالفضل قدیمی نژاد ، ابوالفضل رسول نیا و اکبر حسین زاده جعفری ) اهدا کننده عضو در انار تجلیل به عمل آمد .

عکس و گزارش : اسماعیل یعقوبی
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی